وصال خاتون 87 ساله با پسرش پس از 34 سال در رفسنجان؛

استقبال از خانواده شهید تازه شناسایی شده ” مهدی تحویلیان” در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان

  • شناسه خبر: 190760
استقبال از خانواده شهید تازه شناسایی شده ” مهدی تحویلیان” در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان

بانو خاتون خشوعی مادر ۸۷ ساله شهید مهدی تحویلیان شهید گمنامی که به تازگی شناسایی شده، فردا پس از ۳۴ سال انتظار مرقد پسرش را در دانشگاه ولیعصر رفسنجان در آغوش می کشد.

خانه » فرهنگی مذهبی » استقبال از خانواده شهید تازه شناسایی شده ” مهدی تحویلیان” در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان
به گزارش خانه خشتی، در رفسنجان خبری است، قرار است فردا بوی عطر شهید در این شهر بپیچد اما متفاوت از قبل، رفسنجان شهید پرور قرار است پیکر پاک شهید مهدی تحویلیان را پس از ۳۴ سال دوری از خانواده، به آنها برگرداند.
خانواده شهید مهدی تحویلیان فردا پنجشنبه ۲۷ آبان ماه میهمان مردم نجیب رفسنجان هستند تا آنها را تا رسیدن مرقد جوانشان مشایعت کنند.
به گفته رئیس دانشگاه ولیعصر رفسنجان این دانشگاه از سال ۸۷ با حضور سه تن از شهدای گمنام میزبان این عزیزان شد و استقبال باشکوه از این شهدا با حضور مردم ولایی و شهیدپرور رفسنجان برگزار شد.
رضا رنجبر کریمی صبح امروز در جلسه هماهنگی استقبال از خانواده معظم شهید تحویلیان در رفسنجان می گوید: با تلاش کارگروه شناسایی ابدان مطهر شهدای گمنام، پیکر یکی از این شهدای مدفون در دانشگاه متعلق به شهید عزیز مهدی تحویلیان احراز هویت شده است.

شهید تحویلیان در سال ۶۷ به عنوان رزمنده ارتش جمهوری اسلامی از استان و شهر اصفهان اعزام به جبهه می شود و در منطقه موسیان طی تک دشمن به فیض عظیم شهادت نائل آمده است.
پس از اعلام ستاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ارتش جمهوری اسلامی بلافاصله ستاد برگزاری مراسم استقبال از شهید عزیز در رفسنجان تشکیل شد.
طبق تصمیم این ستاد مراسم استقبال روز پنجشنبه ۲۷ آبان ماه از ساعت ۹صبح از مقابل سردرب اصلی دانشگاه ولیعصر رفسنجان آغاز می شود، استقبال رسمی از خانواده گرانقدر شهید در این مکان با تشریفات انجام می شود و اجتماع حضار در کنار مرقد مطهر شهدای گمنام جنب مسجد دانشگاه برگزار می شود.
جانشین ارتش جمهوری اسلامی در جنوب شرق و معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم میهمان و سخنرانان برنامه استقبال در محل تالار خیام دانشگاه ولی عصر رفسنجان هستند.
به گفته مصطفی دهقان رجبی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رفسنجان مردم شهید پرور رفسنجان یک درخواست را از خانواده بزرگوار شهید خواهند داشت که اجازه داده شود تا پیکر مطهر شهید در رفسنجان بماند.

دهقان رجبی در این جلسه ضمن خوشامدگویی به مقدم خانواده مطهر شهید تحویلیان به رفسنجان از مردم شهید پرور رفسنجان، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران به ویژه خانواده های شهدای جاوید الاثر شهرستان به حضور در مراسم استقبال دعوت بعمل آورد.
تقدیم مدال افتخار و لوح تقدیر به مادر شهید تحویلیان توسط معاون وزیر علوم در مراسم استقبال از خاواده معظم شهید در محل تالار خیام دانشگاه انجام میگیرد.
گفتنی است بنا بر تصمیمات ستاد استقبال ، فضاسازی مسیر و مقدمات استقبال از خانواده معظم شهید تحویلیان با مدیریت دانشگاه ولیعصر و هماهنگی ارگان های شهرستان از جمله مجتمع مس سرچشمه، ناحیه مقاومت بسیج، بنیاد شهید، شهرداری نیروی انتظامی و بسیج دانشجویی در رفسنجان در حال پیگیری است.
انتهای پیام/
برچسب ها:
بنیاد شهید رفسنجان دانشگاه ولیعصر رفسنجان رفسنجان شناسایی شهید گمنام شهید مهدی تحویلیان مهدی تحویلیان هویت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان