فرمانده سپاه ثارالله کرمان مطرح کرد؛

رسانه، ابزار عملیات روانی دشمن است

  • شناسه خبر: 190338
رسانه، ابزار عملیات روانی دشمن است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ابزار عملیات روانی دشمن، رسانه است و دشمن جنگ و عملیات روانی علیه ایران در فضای مجازی به راه انداخته و سعی دارد پایه های نظام را ضعیف جلوه دهد.

خانه » آخرین اخبار » رسانه، ابزار عملیات روانی دشمن است

به گزارش خانه خشتی؛ سردار حسین معروفی امروز در  اختتامیه سومین رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج استان کرمان در تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان با اشاره به اینکه جنگ امروز جنگ سایبر و  عملیات روانی است، اظهار کرد: ابزار عملیات روانی دشمن، رسانه است و دشمن جنگ و عملیات روانی علیه ایران در فضای مجازی به راه انداخته و سعی دارد پایه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و غیره کشورمان را ضعیف کند و ایران را بی دین و بی هویت جلوه دهد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه عملیات روانی از بدو خلقت انسان وجود داشته و تمام تاریخ و در صدر اسلام و تاریخ معاصر شاهد این عملیات است، گفت: در عملیات روانی به صورت آنلاین یک پیام منتشر و اذهان جهان به آن پیام معطوف می شود تولید پیام، اولویت نخست ماست اما انتشار پیام خیلی مهم است، بعضی مواقع به دلیل انتشار ناصحیح، عملیات روانی بر علیه مردم خودمان انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه اخیراً سپاه انقلاب اسلامی توانست دست برتر و هوشمندانه عملیات روانی دشمن را به زمین بزند، بیان کرد:  عملیات روانی در همه عرصه های زندگی کار ساز است.

سردار معروفی تصریح کرد: حوزه علم رسانه و اقدام عملیات روانی اگر با فرآیند رصد و جمع آوری خبر، تجزیه و تحلیل، برنامه ریزی و طرح ریزی، اقدام و بازخورد گیری نباشد، جواب نمی گیرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه استمرار رویدادهای تولید محتوا در سرشبکه های گردان سایبری بسیج باید جدی تر پیگیری شود، گفت تیم های تولید محتوای سومین رویداد تخصصی تولید محتوای استان باید اهداف پیش بینی شده را اجرا کند تا موفق عمل کند از جمله اینکه تولید محتوا را به شکل کیفی، هوشمندانه، کوتاه، فاخر و اثری هنری تبدیل کنند.

وی تزریق امید در جامعه و اولویت بندی تولید محتوای در عرصه های مورد نیاز جامعه، ایجاد شبکه هوشمند، ایجاد شبکه‌سازی علمی و هوشمند و شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن را از اهداف این رویداد عنوان کرد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
رفسنجان سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مراسم اختتامیه سومین رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان