موجودی کارت هدیه برخی خبرنگاران “صفر” است

  • شناسه خبر: 1903
موجودی کارت هدیه برخی خبرنگاران “صفر” است

 برخی خبرنگاران که بعد از دریافت کارت هدیه به بانک‌ مربوطه مراجعه کرده‌ بودند می‌گویند که موجودی کارت هدیه آنها “صفر” است. ‌به گزارش «خانه خشتی»به نقل از خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، بالاخره بعد از کش‌و‌‌قوس‌های فراوان و وعده‌ و وعید بسیار، سرانجام برخی از اصحاب رسانه به هدیه ویژه خود در آخرین روز کاری […]

خانه » سیاسی » موجودی کارت هدیه برخی خبرنگاران “صفر” است

 برخی خبرنگاران که بعد از دریافت کارت هدیه به بانک‌ مربوطه مراجعه کرده‌ بودند می‌گویند که موجودی کارت هدیه آنها “صفر” است. ‌به گزارش «خانه خشتی»به نقل از خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، بالاخره بعد از کش‌و‌‌قوس‌های فراوان و وعده‌ و وعید بسیار، سرانجام برخی از اصحاب رسانه به هدیه ویژه خود در آخرین روز کاری سال۹۰ رسیدند و با حضور در محل معاونت اجرایی ریاست‌جمهوری(ساختمان کوثر) کارت هدیه۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی خود را دریافت کردند.

برخی خبرنگاران که بعد از دریافت کارت هدیه به بانک‌ مربوطه مراجعه کرده‌ بودند می‌گویند که موجودی کارت هدیه آنها “صفر” است و البته برخی دیگر از خبرنگاران مبلغ کارت هدیه را از بانک‌ برداشت کرده‌اند.

تاکنون مسئولان نهاد ریاست‌جمهوری واکنشی به چرایی صفر بودن موجودی برخی کارت‌هایی هدیه نداشته‌اند اما شنیده‌‌ها حاکی است که احتمالا کارت‌های خالی در روزهای آینده شارژ خواهد شد.

به گزارش فارس، خبرنگاران حاضر در محل ریاست‌جمهور به نحوه مدیریت و روش‌ پرداخت کارت‌های هدیه که با معطلی چندین ساعته اصحاب رسانه همراه بود، اعتراض داشتند.

برچسب ها:
موجودی کارت هدیه برخی خبرنگاران "صفر" است
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان