رئیس دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان:

مشکلات شهرستان با ظرفیت دانشگاه برطرف می شود

  • شناسه خبر: 190053
مشکلات شهرستان با ظرفیت دانشگاه برطرف می شود

رئیس دانشگاه ولیعصر رفسنجان گفت: مشکلات شهرستان با ظرفیت دانشگاه برطرف می شود.

خانه » آخرین اخبار » مشکلات شهرستان با ظرفیت دانشگاه برطرف می شود

به گزارش خانه خشتی؛ حسن رنجبر عسکری امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه ولیعصر رفسنجان که با حضور داداش پور وزیر علوم برگزار شد، گفت: در حال حاضر دانشگاه ولیعصر رفسنجان به عنوان دانشگاه مطرح کشور و برتر استان است.

رئیس سابق دانشگاه ولیعصر رفسنجان افزود: قریب به ۲۸۲ عضو هیات علمی در دانشگاه داریم که سه نفر مربی و بقیه استادیار، دانشیار و استاد هستند.

وی با تاکید بر اینکه بیش از ۱۰ هزار دانشجو  در این دانشگاه به تحصیل مشغول هستند، بیان کرد: دانشگاه از زمان تاسیس تاکنون ۲۵ سمینار و کنفرانس ملی برگزار کرده است و امسال هم همایش ملی باغبانی را برگزار کرد.

رنجبرعسکری با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۴۰ مقاله jcr (گزارش استنادی مجلات) توسط پژوهشگران و محققان این دانشگاه چاپ و منتشر شد، گفت: انتشار این تعداد مقاله jcr (از مراجع معتبر جهانی انتشار مقاله) نشان دهنده کیفیت بالای مقالات در این دانشگاه است.

وی با اشاره به اینکه ۱۹۷ کارمند در دانشگاه مشغول به کار هستند، گفت: این دانشگاه دومین دانشگاهی است که کمترین کارمند را دارد ولی سال گذشته مورد بی مهری قرار گرفت.

رئیس سابق دانشگاه ولیعصر رفسنجان عنوان کرد:۵۶ هزار متر مربع فضای آموزشی در این دانشگاه احداث کردیم و در حال حاضر ۷۶ رشته در مقاطع مختلف این دانشگاه تدریس می شود.

وی بیان کرد: دانشگاه ولیعصر اولین دانشگاه استان است که مرکز رشد واحدهای فناوری در آن فعال است و هم اکنون ۷۷ شرکت فناوری در این دانشگاه فعالیت دارند.

رنجبر عسکری تاکید کرد: شرکت های دانش بنیان این دانشگاه در زمان کرونا خدمات ارزنده ای را به مردم ارائه دادند و مرکز جوار دانشگاهی را نیز با هدف مهارت آموزی دانشجویان با همکاری مرکز فنی و حرفه ای راه اندازی شد و  همچنین با پیگیری دانشگاه، صندوق حمایت از پژوهشگران راه اندازی کردیم که بیش از ۵۰ درصد سهام  مرکز فناوری مربوط به دانشگاه ولیعصر و ۵۰ درصد سهام بخش خصوصی مربوط به شرکت های این دانشگاه است.

رضا رنجبر کریمی رئیس جدید دانشگاه ولیعصر رفسنجان هم با اشاره به شهادت حسین فهمیده بر کار جهادی تاکید کرد و گفت: سه رسالت مهم دانشگاه، تربیت نیروی تحول آفرین در کشور، تلاش در زمینه مرجعیت علمی و هدفمندکردن تحقیقات است.

وی افزود: مشکلات شهرستان با ظرفیت دانشگاه برطرف می شود.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
حسن رنجبر عسکری رفسنجان معارفه رئیس دانشگاه ولیعصر معاون وزیر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان