معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان؛

۶۰درصد جمعیت رفسنجان و انار واکسن دریافت کردند

  • شناسه خبر: 190026
۶۰درصد جمعیت رفسنجان و انار واکسن دریافت کردند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با اشاره به جمعیت ۳۸۰ هزار نفری در رفسنجان و انار گفت: ۶۰ درصد این جمعیت حداقل یک نوبت واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

خانه » رفسنجان » ۶۰درصد جمعیت رفسنجان و انار واکسن دریافت کردند

 

به گزارش خانه خشتی؛ دکتر احمد جمالیزاده روز سه شنبه در جلسه کارگروه سلامت وامنیت غذایی که در فرمانداری رفسنجان برگزار شد اظهار کرد: در این هفته، تعداد شهرستان هایی که در وضعیت قرمز هستند،افزایش یافته و لذا مردم باید ضمن رعایت پروتکل های بهد‌اشتی و پرهیز از تجمعات اقدام به دریافت واکسن علیه این بیماری کنند تا وضعیت رو به بهبودی برود.

وی افزود: طی ۷ ماه گذشته و همزمان با آغاز واکسیناسیون کشوری، در رفسنجان و انار هم بیش از ۳۵۴ هزار واکسن کرونا در دو نوبت تزریق که از این تعداد ۲۲۵ هزار و ۵۰۰ دز در نوبت اوّل و بیش از ۱۲۹ هزار دز، در نوبت دوّم تزریق شده است.

جمالی زاده با اشاره به اینکه ۶۰ درصد جمعیت این دو شهرستان واکسن کرونا را دریافت کرده اند بیان کرد: ۸۰ درصد افراد بالای ۱۸ سال وهمچنین ۲۴ هزار دانش آموز هم حداقل یک نوبت واکسن را دریافت کرده و لازم است مابقی دانش آموزان هم قبل از بازگشایی مدارس مراجعه و واکسن را تزریق کنند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه واکسن کرونا در رفسنجان و انار به میزان کافی موجود است به وجود واکسن های سینوفارم، اسپوتنیک، آسترازنیکا، پاستوکووک، برکت و بهارات هندی اشاره کرد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
انار رفسنجان کرونا واکسن
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان