با حضور معاون وزیر علوم؛

رئیس جدید دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان معرفی شد

  • شناسه خبر: 190025
رئیس جدید دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان معرفی شد

طی مراسمی با حضور معاون وزیر علوم از زحمات حسن رنجبر عسکری رئیس سابق دانشگاه ولیعصر رفسنجان تقدیر و رضا رنجبر کریمی به عنوان رئیس جدید این دانشگاه معرفی شد.

خانه » رفسنجان » رئیس جدید دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان معرفی شد

به گزارش خانه خشتی؛ مراسم معارفه و تکریم رئیس دانشگاه ولیعصر رفسنجان با حضور داداش پور معاون وزیر علوم و مسوولان شهرستان در تالار خیام این دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام حسین جلالی در این مراسم گفت: فاصله گرفتن از علم به جای اعطای سرافرازی جهل را به انسان می دهد، در قرون وسطی علم را مقابل دین قرار دادند امّا به برکت انقلاب اسلامی آنچنان علم پیشرفت شتاب آمیزی داشت که در این ۴۲ سال پیروزی انقلاب اسلامی، در بسیاری از نظریات مهم علمی در دنیا به رتبه های تک رقمی رسیدیم.

نماینده مجلس با اشاره به افتخارات و رتبه های برتر کشور در حوزه صنعت هسته ای، فضا و ماهواره ای و… در دنیا، افزود: وقتی در صنعت موشکی ایران به رتبه چهارم دنیا دست پیدا می کند باید نسبت به علوم دانشگاهی این منطقه که به جوانان تزریق می شود افتخار کرد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان هم در این آئین گفت: دانشگاه محل علم است و محل علم هم پر عظمت؛ در این محل انسان هایی قرار است پرورش یابند و در راستای توسعه و ارتقا کشور و رفع مشکلات جامعه علم و دانش را فراگیرند و به معرفت الله برسند.

حجت الاسلام مرتضی جمالی با تاکید بر بیانیه گام دوّم انقلاب اشاره و بیان کرد: وقتی مقام معظم رهبری این گام را ابلاغ کردند یعنی هر شخص در زندگی یا فرد کارمند دراداره و سازمانی این گام دوم را باید بردارد و نقشه ای متحول را برنامه ریزی کند.

حجت الاسلام جمالی خاطرنشان کرد: در گام دوّم انقلاب اسلامی هفت توصیه مهم در حوزه های مختلف از جمله تولید و ترویج علم، معنویت، اخلاق، سبک زندگی، توسعه اقتصادی و غیره آمده است که وظیفه اجرای آن بر دوش تک تک افراد جامعه است تا جامعه از حالت روزمرگی بیرون آید.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
حسن رنجبر عسکری داداش پور رضا رنجبر کریمی رفسنجان معارفه و تکریم رئیس دانشگاه ولیعصر رفسنجان معاون وزیر علوم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان