پشت پرده تمدید قرارداد و مصدومیت دوباره محمد انصاری

  • شناسه خبر: 189976
 پشت پرده تمدید قرارداد و مصدومیت دوباره محمد انصاری

در هفته اول لیگ برتر فوتبال کشور و در جریان دیدار تیم های مس رفسنجان و سپاهان اصفهان، محمد انصاری باریکن مس در اواخر نیمه اول و در برخورد با شهریار مغانلو مهاجم سپاهان دچار مصدومیت شد و از زمین بازی خارج شد.

خانه » ورزشی »  پشت پرده تمدید قرارداد و مصدومیت دوباره محمد انصاری

به گزارش خانه خشتی، در هفته اول لیگ برتر فوتبال کشور و در جریان دیدار تیم های مس رفسنجان و سپاهان اصفهان، محمد انصاری باریکن مس در اواخر نیمه اول و در برخورد با شهریار مغانلو مهاجم سپاهان دچار مصدومیت شد و از زمین بازی خارج شد.این مصدومیت قابل پیش بینی بود، اینکه با برخوردی جزیی، مدافع مس رفسنجان دچار مصدومیت می شود و زمزمه های پارگی رباط صلیبی وی به گوش می رسد قابل بحث و تامل فراوان می باشد که در این گزارش به صورت ویژه به آن پرداخته می شود.

در این که انصاری فوتبالیستی کاملا با کیفیت چه به لحاظ فنی و چه به لحاظ اخلاقی بوده است شک و تردیدی نیست، انصاری پس از بازی های درخشان در پرسپولیس با بدشانسی و برای دومین بار دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شد، مصدومیتی که در نهایت موجب کشیدن قلم قرمز کادرفنی پرسپولیس بر روی نام او شد و این بازیکن از جمع سرخ ها جدا شد، اینکه چرا انصاری پس از جدایی از تیم محبوب پایتخت راهی تیم های مطرح و محبوب دیگری چون استقلال، سپاهان، فولاد، تراکتور و حتی ذوب آهن و گل گهر نشد جای بحث دارد، معمولا هر فوتبالیستی پس از جدایی از تیم های پرسپولیس و استقلال راهی یکی از تیم های قدرتمند شهرستانی می شود تا همچنان در تیتر اخبار و رسانه ها و در متن فوتبال به لحاظ فنی باشد، اما عدم جذب وی توسط این باشگاهها تنها یک دلیل داشت، آن هم آگاهی و شناخت از میزان مصدومیت محمد انصاری، حقیقتی که مدیران باشگاه مس رفسنجان چشمان خود را بر روی آن بسته و قراردادی یک سال و نیمه آن هم با مبلغی بالای صد میلیارد ریال با این بازیکن منعقد نمودند، در حالی که میزان قرارداد قبلی این بازیکن با پرسپولیس مبلغی در حدود یک هفتم این بازیکن با مس بود.

این بازیکن پس از عقد قرارداد سنگین با مس از همان روزهای ابتدایی و در تمرینات دچار مصدومیت شد، اگر نگوییم که از قبل مصدوم بود، اتفاقی که قابل پیش بینی بود و درنهایت به زور آمپول و مسکن تنها برای کاهش فشار شدید منتقدان و توجیه قرارداد سنگینش، ۳۷۶ دقیقه از مجموع ۱۳۵۰ دقیقه به میدان رفت، یعنی تقریبا در ۲۷ درصد مسابقات! آماری فاجعه بار برای یکی از گران ترین بازیکنان مس رفسنجان، در هر صورت با پایان فصل گذشته، فصل جدید از هفته قبل آغاز شد و اتفاقی که مجددا کاملا قابل پیش بینی بود رخ داد و انصاری در دقیقه ۳۹ مسابقه دچار مصدومیت شد و از زمین بازی خارج شد و به احتمال بسیار با مصدومیت رباط صلیبی برای سومین بار فصل را به طور کامل از دست خواهد داد و باشگاه مس موظف است بر طبق قانون تمام و کامل قرارداد سنگین وی را پرداخت و هزینه های مربوط به عمل جراحی و فیزیوتراپی و آماده سازی مجدد وی را انجام دهد، اتفاقی که معاون فنی باشگاه مس در مصاحبه با یکی از رسانه ها بر انجام آن تاکید داشته است! چرایی این تاکید نیز قطعا خود جای تامل دارد، بدون شک در تمرینات پیش از فصل فشار آنچنانی بر روی بازیکنان وارد نمی شود و آنها معمولا مراعات حال خود را می کنند و اگر هم مصدومیتی داشته باشند آن را پنهان و پس از عقد قرارداد و شروع فصل آن را بروز می دهند و بعد از آن به دنبال دوا و درمان آن می روند.
اما برخی از اتفاقات این باور را به وجود می آورد که متاسفانه باید گفت سرمربی تیم و معاون فنی باشگاه از قبل از میزان مصدومیت انصاری خبر داشته اند و دلیل واضح این ادعا جذب بازیکنانی صاحب نام در پست انصاری بوده است، آنها مهدی ترکمان بازیکن مورد علاقه ربیعی را از سپاهان و میثم تیموری را از تراکتور جذب کردند، حالا به این نکته دقت کنید که در این پست عقیل کعبی نیز حضور دارد و جای بازیکنان سهمیه امید و جوانان نیز محفوظ است، پس پشت پرده قرارداد با محمد انصاری چه بوده است!؟ سوال اما این است: چه کسانی از عقد قرارداد با انصاری ذینفع هستند؟ چرا باشگاه مس رفسنجان تمایل به تمدید قرارداد با بازیکنی داشته است که فصل گذشته تنها ۳۷۶ دقیقه برای این تیم به میدان رفته است؟ چرا بر خلاف نظر ایفمارک مبنی بر عدم آمادگی انصاری، باشگاه مس رفسنجان وی را جذب نمود؟ چرا در پست تخصصی انصاری و کعبی دو بازیکن تراز اول دیگر جذب شده است؟ چرا معاون فنی باشگاه مس اصرار به پرداخت تمام و کمال قرارداد انصاری در اسرع وقت دارد؟ جالب اینکه وی و سرمربی تیم با وجود سه بار مصدومیت سنگین انصاری هنوز ابراز امیدواری می کنند وی پس از رفع مصدومیت مجددا به جمع آنها بازگردد، احتمالا در آغاز فصل بعد! میزان دقیق مبالغ دریافتی انصاری در فصل گذشته و فصل جاری از باشگاه مس چقدر بوده است؟ چرا پیش از شروع فصل جدید و هفته ها مانده به شروع لیگ و قبل از برگزاری اردوی ترکیه، ۳۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شد؟ بیش از یکصد میلیارد ریال و شاید قریب به یکصد و چهل میلیارد ریال برای ۴۱۵ دقیقه! یعنی کمتر از ۵ مسابقه! برای محمد انصاری؟ آیا باید باور کنیم تمام این مبالغ وحشتناک سنگین فقط برای انصاریست؟ اینها و هزاران سوال دیگر، ذهن علاقمندان به فوتبال را درگیر کرده است و هر زمان که خانه خشتی این نکات را مورد بحث و بررسی قرار می دهد مورد آماج حملات عده ای از نزدیکان به باشگاه و برخی از افراد خط گیرنده از مسببین این اتفاقات قرار می گیرد، اما این رسانه بنا بر رسالت همیشگی خود همانطور که در لیگ دسته اول بیشترین میزان حمایت را در راستای صعود مس بدون هیچ چشمداشت مادی به لیگ برتر انجام داد، اکنون نیز رویه حمایتی خود را ادامه خواهد و از بیان نقدهای سالم به هیچ عنوان کوتاه نیامده و در راستای موفقیت مس رفسنجان و رفسنجان و رفسنجانی گام خواهد برداشت.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تمدید قرارداد تیم مس رفسنجان محمد انصاری مصدومیت دوباره محمد انصاری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان