با پیگیری‌های نماینده مجلس؛

روند دوبانده شدن جاده نوق به رفسنجان سرعت گرفت

  • شناسه خبر: 189901
روند دوبانده شدن جاده نوق به رفسنجان سرعت گرفت

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای از سرعت گرفتن پروژه دوبانده شدن جاده پرخطر نوق به رفسنجان خبر داد.

خانه » اسلاید شو » روند دوبانده شدن جاده نوق به رفسنجان سرعت گرفت

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام حسین جلالی در حاشیه بازدید از روند دوبانده سازی جاده نوق اظهار داشت: با توجه به اینکه پیمانکار جاده نوق مدتی تجهیزات و ماشین آلات خود را برای اجرای یک پروژه به یکی از شهرستان های استان برده بود، خواستار بازگرداندن این ماشین آلات و تسریع در اجرای پروژه شدیم و خوشبختانه این تجهیزات به جاده نوق بازگردانده شده و کار جاده سازی در حال اجراست.
نماینده رفسنجان و انار در مجلس ادامه داد: آسفالت جاده شروع شده و به زودی شاهد آسفالت تا چاه جعفر خواهیم بود و پیش بینی شده تا دو هفته آینده آسفالت، تا چاه جعفر به پایان برسد و زیرسازی جاده از چاه جعفر تا کمال آباد توسط همین شرکت پیمانکار انجام خواهد گرفت.
وی با اشاره به فعالیت یک شرکت جدید در اجرای این پروژه، ادامه داد: مشکلی که وجود دارد؛ ریگ های بادآور است که مانع پیشرفت کار شده و مجبورند خاک سنگین جایگزین ریگ ها کنند تا بتوانند کار زیرسازی را اجرا کنند.
حجت الاسلام جلالی تصریح کرد: شرکت جدید از ده روز آینده بقیه تجهیزات خود را به محل اجرای پروژه منتقل خواهد کرد و ان شاءالله زیرسازی مسیر تا بعد از کمال آباد ادامه خواهد یافت.
وی با بیان اینکه امکانات اسکان شرکت جدید فراهم شده و گازوئیل مورد نیاز ماشین آلات این شرکت هم تأمین شده است، عنوان کرد: با توجه به اینکه قرارداد این شرکت ۱۲ میلیارد تومان منعقد شده است، هنوز هیچ پیش پرداختی برای شرکت انجام نشده است که امیدواریم مشکل تأمین اعتبار حل شود و با تلاش دو شرکت، زیرسازی تا روستای کمال آباد تا نوروز اجرا گردد؛ ضمن اینکه اگر بتوانیم بودجه را تأمین کنیم که یک پیمانکار دیگر به پروژه اضافه کنیم که از فردوس تا جوادیه الهیه کار کند، دوبانده شدن جاده نوق سرعت بیشتری خواهد گرفت.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس وجود ۱۳۰۰ متر از جاده (اول جاده نوق) را دارای معارض ذکر کرد که باید رفع معارض شود تا بتوان جاده را به خط دوم وصل کرد و در همین راستا خواستار حل این موضوع شد.
وی تأکید کرد: پیگیری ما برای اجرای این پروژه ادامه دارد تا رضایتمندی مردم شریف نوقات را به دست آوریم و نمی گذاریم این حرکت کند شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
جاده نوق حسین جلالی رفسنجان روند دوبانده سازی جاده نوق
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان