واکسن های برکت و آسترازانکا نوبت اول در رفسنجان تزریق می شود

  • شناسه خبر: 189628
واکسن های برکت و آسترازانکا نوبت اول در رفسنجان تزریق می شود

دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان طی اطلاعیه ای به متقاضیان واکسن های برکت و آسترازنکا اعلام کرد: این افراد می توانند به پایگاه واکسیناسیون مصلی شهر رفسنجان مراجعه و این واکسن را تزریق کنند.

خانه » آخرین اخبار » واکسن های برکت و آسترازانکا نوبت اول در رفسنجان تزریق می شود

به گزارش خانه خشتی؛ با بر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان متقاضیان دریافت واکسن برکت نوبت اوّل، میتوانند صبح جمعه این هفته با در دست داشتن کارت ملی به مصلی رفسنجان مراجعه و این واکسن را تزریق کنند.

همچنین افرادی که متقاضی واکسن آسترازنکا هستند می توانند روز یکشنبه هفته آینده با مراجعه به پایگاه واکسیناسیون مصلی نوبت اوّل این واکسن را تزریق کنند.

در این اطلاعیه در مورد واکسن ” پاستو کووَک ” برای دانش آموزان هم آمده است: سهمیه ای از این واکسن جهت تزریق به دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال به دانشگاه علوم پزشکی اختصاص پیدا کرده است که زمان تزریق این واکسن در اطلاعیه بعدی اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است که برنامه واکسیناسیون تمام روزهای هفته،علاوه بر مراکز خدمات جامع سلامت، در محل مصلی برقرار وآماده پذیرش همشهریان عزیز می باشد و ساعت کار این پایگاه از شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۷ صبح تا ۶ عصر و جمعه از ساعت ۷ تا ۱۱ صبح می باشد.

همچنین واکسیناسیون اتباع افغانستانی نیز همه روزه،علاوه بر داخل مهمانشهر در ضلع شمالی مصلی انجام میشود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
آسترازنکا برکت نوبت اول واکسن
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان