با اهداء رایگان 12 قطعه زمین به دهیاری؛

خیّر رفسنجانی راه ازدواج آسان را با همت، آباد می کند

  • شناسه خبر: 189544
خیّر رفسنجانی راه ازدواج آسان را با همت، آباد می کند

 در امری خدا پسندانه، و در راستای ترغیب جوانان به ازدواج، یکی از خیّرین روستای همت آبادآگاه رفسنجان تعدادی قطعه زمین را به صورت رایگان به جوانان در شرف ازدواج اهدا می کند.

خانه » اجتماعی » خیّر رفسنجانی راه ازدواج آسان را با همت، آباد می کند

به گزارش خانه خشتی، ازدواج و تشکیل خانواده بزرگترین آرزوی هر دختر و پسری است که پا به دوران جوانی می گذارد. در واقع می توان گفت کانون گرم خانواده بزرگترین پناهگاه مطمئن برای جوانان است که می تواند اضطراب ها را به آرامش تبدیل کند و غم ها و نگرانی ها را از بین ببرد.

پیامبر اکرم (ص) فرمودند «هر کس در کار ازدواج دو نفر اقدام کند و خدا نیز آن دو نفر را گرد هم آورد، خدا در برابر هر قدمی که وی در این راه برداشته و هر سخنی که گفته، ثواب یک سال عبادت می دهد».

امام هفتم ما شیعیان نیز می فرمایند: « سه گروه روزی که هیچ سایه ای جزء سایه خدا نیست زیر سایه عرش خدا قرار می گیرند؛ کسی که زمینه ازدواج برادر مسلمان خود را فراهم آورد، یا به او خدمت کند، یا راز او را بپوشاند»؛ پس بهترین راه و روش زندگی را باید در کلام و عمل پیامبر اکرم(ص) و خاندان پاک و مطهر ایشان بیابیم و سیره زندگی آنان را سرمشق زندگی خود قرار دهیم.
در این راستا یکی از خیّرین روستای همت آبادآگاه رفسنجان به نام «حاج علی امینیان» در جلسه ای که در دهیاری این روستا برگزار شد، خدمتی مؤمنانه برای همراهی زوج های جوان تا خانه بخت انجام داد و تعداد ۱۲ قطعه زمین مسکونی واقع در بلوار شهداء این روستا را به دهیاری این روستا واگذار نمود تا بین جوانان نیازمند و جوانان در شرف ازدواج اهدا شود.

اقدام نیک و مومنانه این خیّر ارجمند تحسین اهالی را در پی داشته است. در همین رابطه دهیار و اعضای شورای همت آبادآگاه از این اقدام مومنانه این خیّر تجلیل و تقدیر کردند.

به امید این که چنین اقدامات خداپسندانه ای استمرار داشته و باعث ترغیب و تشویق دیگر کسانی باشد که از تمکن مالی خوبی برخوردار هستند. بی تردید، این گونه اقدامات، باعث فزونی و برکت در مال خیّرین و باقیات الصالحات ارزشمندی برای آنان خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
ازدواج آسان خیر دهیاری همت آباد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان