معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

آمادگی داریم تمامی جشنواره های کشوری را در رفسنجان برگزار کنیم

  • شناسه خبر: 189494
آمادگی داریم تمامی جشنواره های کشوری را در رفسنجان برگزار کنیم

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان کرمان با بیان اینکه رفسنجان در سال گذشته میزبان جشنواره فیلم فجر بوده است،تاکید کرد: ما آمادگی داریم تمام جشنواره های سینمایی که در سطح کشور برگزار میشود در این شهرستان برگزار کنیم.

خانه » آخرین اخبار » آمادگی داریم تمامی جشنواره های کشوری را در رفسنجان برگزار کنیم

به گزارش خانه خشتی؛ وحید محمدی  در حاشیه جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان رفسنجان در سینما گلستان امین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رفسنجان همیشه شهر زندگی بوده و ظرفیت های بسیار زیادی دارد و در حوزه هنرهای سینمایی سرآمد است و هنرمندان ممتاز دارد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: در شهرستان رفسنجان از جشنواره بین المللی کودک و نوجوان استقبال خوبی شده است که این جشنواره یک فرصت مناسب برای تغییر روحیه کودکان و نوجوانان در این شرایط بحرانی بود که پس از فروکش کردن آخرین موج کرونا از آن استفاده کنند.

محمدی با بیان اینکه درسراسر کشور استان کرمان تنها استانی است که در سه شهر آن رفسنجان ،بردسیر و بافت ده فیلم سینمایی از آخرین تولیدات سینمایی کشور در حوزه ی کودک و نوجوان اکران میشود ، گفت:دو فیلم از تولیدات سینمایی استان کرمان در این جشنواره اکران خواهد می شود؛ فیلم سوییپر با عوامل کرمانی و فیلم پسر رسول با موضوع سردار سلیمانی به نمایش گذاشته خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان عنوان کرد: فرصت بسار خوبی است اگر دستگاه فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان و شهرداری سه ضلع یک مثلث باشند و بتوانند برنامه ریزی سالانه داشته باشند و دبیرخانه این جشنواره را فعال کنند اتفاقات خوبی در حوزه جشنواره رخ می دهد.

وی با توجه به اینکه رفسنجان در سال گذشته میزبان جشنواره فیلم فجر بوده است،تاکید کرد: ما آمادگی داریم تمام جشنواره های سینمایی که در سطح کشور برگزار میشود از جمله جشنواره سینمای حقیقت، فیلم کوتاه تهران و جشنواره فجر را در این شهرستان برگزار کنیم.

معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد استان با اشاره به اینکه انجمن سینمای جوان شهرستان رفسنجان از فعالترین انجمن های سینمایی استان و کشور است که فیلم های بسیار خوبی تولید کرده است ،خاطرنشان کرد:در حدی که تعادل در استان برقرار شود سعی می کنیم  رفسنجان همیشه تولیدات سینمایی داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان رفسنجان رفسنجان معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان