مدیر کل معاونت پارلمانی ریاست جمهوری:

رفسنجان با همه ظرفیتهایش نیازمند مدیرانی متعهد، هوشمند و انقلابی است

  • شناسه خبر: 189430
رفسنجان با همه ظرفیتهایش نیازمند مدیرانی متعهد، هوشمند و انقلابی است

مدیر کل معاونت پارلمانی ریاست جمهوری گفت: رفسنجان با همه ظرفیت هایش نیازمند یک فرد متدین، متعهد، جوان، آگاه، هوشمند، انقلابی و با نگاه درست به مشکلات است.

خانه » آخرین اخبار » رفسنجان با همه ظرفیتهایش نیازمند مدیرانی متعهد، هوشمند و انقلابی است

به گزارش خانه خشتی، علی اسماعیلی مدیر کل حوزه معاونت پارلمانی ریاست جمهوری صبح امروز در آیین معارفه شهردار رفسنجان اظهار کرد: خدمت کردن به تعبیر رهبر انقلاب به منزله صدقه دادن به نظام است، انقلاب اسلامی یک الگوی جدید از حکمرانی را به جهان نشان می دهد و هر لحظه در آن یک فرصت برای خدمت گذاری است.

وی افزود: در این برهه حساس از زمان ایجاب می کند که مسئولینی انتخاب شوند تا علاوه بر عدالت محوری، فساد ستیزی و جهادی و انقلابی کار کردن را سرلوحه قرار دهد.
اسماعیلی خاطر نشان کرد: رفسنجان ظرفیت های زیادی دارد و سرداران گرانقدر شهیدی در خود جای داده است.

وی یاداور شد: ۳۰۰ اثر تاریخی که ۷۰ اثر آن به ثبت ملی رسیده، جاذبه های گردشگری و فرهنگی و بزرگترین خانه خشتی جهان در این جهان نشان از سبقه تمدنی رفسنجان دارد؛ رفسنجان با بیش از ۸۰ هزار هکتار زمین پسته پایتخت پسته جهان است.

اسماعیلی ادامه داد: چنین شهری با این ظرفیت ها نیازمند یک فرد متدین، متعهد، جوان، آگاه، هوشمند، انقلابی و با نگاه درست به مشکلات است.
وی خاطر نشان کرد:جای تقدیر از شورای جدید دارد که به یک جوان اعتماد کردند، با توانمندی های آقای کهنوجی(شهردار جدید رفسنجان) با استقلال فکر و اتکا به نفس خلاقیت و برنامه ریزی دقیق و سازماندهی تمامی امکانات و شناسایی فرصت ها و تهدیدها البته با حمایت همه مسئولان و جلب مشارکت مردم و راهبری و مدیریت منابع انسانی می توان شهری آباد پیشرو و نمونه ایجاد کرد.
مدیر کل معاونت پارلمانی مجلس پیشنهاد انتخاب شعار ” رفسنجان شهر بیست” را به شهردار جدید این شهر داد و گفت: با تلاش و همت مضاعف رفسنجان در همه موارد می تواند نمره بیست را کسب کند.
اسماعیلی خاطر نشان کرد: شهرداری یک نهاد فرهنگی تاثیر گذار است و همه فعالیت های آن باید زیر چتر فرهنگ و پیوست فرهنگی داشته باشد، شهرداری می تواند بزرگترین بستر ساز فعالیت های فرهنگی باشد و مهمترین ویژگی یک شهردار فرهنگی بودن آن است.
وی تصریح کرد: مدیریت شهرداری چند بعدی است امیدواریم شهردار جدید بتواند با حرکت برنامه ریزی شده در جهت ایجاد شهر الکترونیک و شهروندان الکترونیک گام بردارد و این مهم با مشارکت و همدلی و ایجاد ارتباطات شکل میگیرد.

اسماعیلی ارتباط با دانشگاه‌ها و مراکز علمی را در پیشبرد اهداف شهرداری موثر دانست و گفت: مجهز بودن به علم و دانش برای انجام کار سخت شهرداری، توجه به مردم، جذب سرمایه و تشویق به سرمایه گذاری بیشتر، زیباسازی سیما و چهره شهر، توجه به کمیت و کیفیت خدمات شهری و تفکر عالمانه از مهمترین ویزگی های شهردار موفق است.

وی تصریح کرد: بالاترین سرمایه یک سازمان نیروی انسانی آن است و سرعت حرکت مدیر به سرعت حرکت کارکنان آن است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان شهردار رفسنجان مدیر کل معاونت پالمانی ریاست جمهوری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان