عدم امضا نامه اعتراضی توسط دو تن از نمایندگان به ظاهر اصولگرا

  • شناسه خبر: 18937
عدم امضا نامه اعتراضی توسط دو تن از نمایندگان به ظاهر اصولگرا

اظهارات هاشمی رفسنجانی در عصر یکشنبه هفته گذشته با جمعی از خبرنگاران، نویسندگان، دانشجویان، و طلاب اصلاح طلب در ساختمان مجمع تشخیص مصلحت نظام کاملا روشن و واضح بیان شد.این اظهارات موجب نامه ای شد که در آن ۱۵۰ نماینده مجلس به مواضع هاشمی اعتراض نمودند. به گزارشخانه خشتی، هفته گذشته در واکنش به اظهارات آیت […]

خانه » آخرین اخبار » عدم امضا نامه اعتراضی توسط دو تن از نمایندگان به ظاهر اصولگرا

اظهارات هاشمی رفسنجانی در عصر یکشنبه هفته گذشته با جمعی از خبرنگاران، نویسندگان، دانشجویان، و طلاب اصلاح طلب در ساختمان مجمع تشخیص مصلحت نظام کاملا روشن و واضح بیان شد.این اظهارات موجب نامه ای شد که در آن ۱۵۰ نماینده مجلس به مواضع هاشمی اعتراض نمودند.

به گزارشخانه خشتی، هفته گذشته در واکنش به اظهارات آیت الله هاشمی رفسنجانی در  دیدار با جمعی از خبرنگاران، نویسندگان، دانشجویان، و طلاب اصلاح طلب در ساختمان مجمع تشخیص مصلحت نظام که در این اظهارات به نحوی روشن وبارز ایشان واضع غیر اصولی و خارج از چهارچوب آرمان های انقلاب در خصوص اصل ولایت فقیه و اسراییل غاصب اتخاذ شد؛ ۱۵۰نفر از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با امضای نامه ای به این مواضع شخص هاشمی رفسنجانی اعتراض نمودند.

در این میان امضای شجاعانه ی نمایندگان استان در خور تقدیر می باشد.

 

، نمایندگان کرمانی که این نامه را امضا کرده اند عبارتند از:

۱-محمدرضا پورابراهیمی- نماینده کرمان

۲-علیرضا منظری توکلی- نماینده بافت

۳-حسن فتاحی- نماینده شهربابک

۴-حسین آذین- نماینده رفسنجان

۵-فرج الله عارفی- نماینده جیرفت

۶-محمدرضا امیری- نماینده کهنوج

۷-موسی غضنفری- نماینده بم

و حال یک سوال مهم؟؟

سوال  این است که چرا با وجود اظهارات روشن هاشمی رفسنجانی در خصوص اصل ولایت فقیه و اسرائیل غاصب که با مواضع صریح امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در تقابل می باشد؛بازهم بعضی از نمایندگان بخصوص سه تن از  نمایندگان استان کرمان آن نامه را امضا نکرده اند؟

عدم امضا نامه توسط حسین امیری نماینده زرند به جهت گرایش سیاسی وی موجه و امری عادی به نظر می رسد ولی عدم امضای این نامه توسط آقای دکتر زاهدی نماینده کرمان و پس گرفتن امضای شهباز حسن پور نماینده سیرجان (به نقل از بولتن نیوز) ابراز یک پاسخ مستدل توسط این افراد را در میان اذهان بیدار ملت مسلم می نماید.

منبع:بوتیا

برچسب ها:
150 نماینده مجلس به مواضع هاشمی اعتراض نمودند عدم امضا نامه اعتراضی توسط دو تن از نمایندگان به ظاهر اصولگرا هاشمی رفسنجانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان