پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

پدرو مادر شهدا نعمت و موجب برکت هستند

به گزارش خانه خشتی محمد پساوند در آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در  فرمانداری با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: وجود والدین و خانواده های شهدا  نعمت و موجب برکت هستند تا زمانیکه والدین شهدا زنده هستند باید قدردان آنها باشیم به آنها رسیدگی کنیم.

فرمانده سپاه رفسنجان افزود: نباید به جایی برسیم که بخواهیم در کوچه پس کوچه‌های این شهر بگردیم و پدرو مادر یک شهید را پیدا کنیم.

وی بیان کرد: تجلیل از پیشکسوتان یک افتخار است؛ اما تجلیل از والدین شهدای عزیزی که در دامن خود فرزندانی پرورش دادند و باعث افتخار انقلاب و نظام شدند ارزشمند است و باید تکریم شوند اما با واسطه محدودیت های کرونایی نتوانستیم مراسم تجلیل از آنها را برگزار کنیم.

مجید فصیحی هرندی هم در این مراسم با اشاره به دوران جنگ و رشادت های رزمندگان اسلام، اظهار کرد: در جنگ تحمیلی دوران دفاع مقدس چهره های جوان،شجاع و باثبات در عقیده، به صحنه آمدند و هشت سال با استقامت در مقابل دشمن ایستادند و  مایه عزت مندی ایران شدند و هنوز آن اراده ها در بین پیشکسوتان وجود دارد.

فرماندار رفسنجان بیان کرد: ما در دوران دفاع مقدس یکی از بهترین فرماندهان را داشتیم که از ابتدا تا انتهای جنگ همواره در کنار رزمندگان حضور داشت و پشت سنگر نبود، وی در پیروی از امام راحل و ولایت‌مداری نمره اعلی گرفت.

وی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی با شجاعت و ثباتی که در عقیده داشت ریشه حکومت داعش را از بین برد.

فرماندار رفسنجان افزود: شهید سلمیانی در ریشه کنی داعش که به اسم اسلام ظهور کرد فعالیتی کمتر از ۸ سال دوران دفاع مقدس نداشت از همه کشورهای مسلمان نشین نیروهایی به کمک او آمدند تا از حرم حضرت زینب در سوریه دفاع کنند.

فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد: داعش از اسلام چهره ای خشن نشان داده بود و در سوریه هم می خواست انتقام بگیرد که شهید حاج قاسم سلیمانی به همراهی نیروهای مقاومت در سراسر جهان در مقابل آن ایستاد و جلوی آن را گرفتند.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل