فرمانده سپاه رفسنجان خبر داد؛

آبرسانی به ۶۷ روستای کم آب رفسنجان تا پایان امسال / مردم از ما کار می خواهند/ باشعار اصلاح طلبی و اصول گرایی مشکلات مردم حل نخواهد شد

  • شناسه خبر: 189015
آبرسانی به ۶۷ روستای کم آب رفسنجان تا پایان امسال / مردم از ما کار می خواهند/ باشعار اصلاح طلبی و اصول گرایی مشکلات مردم حل نخواهد شد

فرمانده سپاه رفسنجان گفت: آبرسانی به ۶۷ روستای کم آب شهرستان رفسنجان با کمک فرمانداری، بخشداری و آبفای شهرستان تا پایان سال انجام خواهد شد.

خانه » اجتماعی » آبرسانی به ۶۷ روستای کم آب رفسنجان تا پایان امسال / مردم از ما کار می خواهند/ باشعار اصلاح طلبی و اصول گرایی مشکلات مردم حل نخواهد شد

به گزارش خانه خشتی، سرهنگ محمد پساوند ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای گرانقدر اظهار کرد: هفته دفاع مقدس هفته ای است که باید رشادت های شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان را پاس بداریم.
وی در ادامه با برشمردن مهترین دلایلی که موجب تحریک صدام ملعون شد تا در ۳۱ شهریور ۵۹ رسما جنگ را آغاز کند بیان کرد: رقابت ایدئولوژیک ایران با عراق یکی از این دلایل بود، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حزب بعث صاحب تفکر بود تا با ایجاد وحدت در کشورهای عربی خود را به عنوان رهبر کشورهای عرب معرفی کند، صدام با حمله به ایران قصد داشت تا خفقان در میان شیعیان عراق پیاده کند تا نتوانند سر از جا بردارند.
وی افزود: از ۲۰ ماه قبل از شروع رسمی جنگ تحرکاتی در مرزهای ایران توسط عراق آغاز شده بود و عراقی ها اذعان داشتند به اختلافات مرزی و اینکه حملاتی را به مرز ایران در این ایام داشتند.
پساوند خاطر نشان کرد: سرنگون کردن جمهوری اسلامی یکی از دلایل مهم جنگ بود، انقلاب به تازگی شل گرفته بود و انسجام لازم را نداشتیم و همین موجب تحریک صدام شد.
وی تصریح کرد: جوانان برومند کشورمان در مقابل خودکامگی صدام ایستادند تا نظام سلطه تا دندان مسلح را در مقابل کشوری که تازه انقلاب کرده و حتی سیم خوار دار از خودش نداشت را به پیروزی برسانند.
فرمانده سپاه رفسنجان در ادامه با بیان اینکه دفاع مقدس به پیشرفت انقلاب اسلامی عزیز کمک کرد خاطر نشان کرد: تربیت نسل جوان، شکوفایی ظرفیت های نهفته، ایجاد بازدارندگی دفاعی و ارائه نسخه اطمینان بخش اداره کشور از جمله این کمک های دفاع مقدس بود.
وی بیان کرد: همه باید تجربه گام اول انقلاب که همان دفاع مقدس بود را بکار بگیرند تا در مدیریت کشور در گام دوم انقلاب به موفقیت دست یابیم، روحیه دفاع مقدس باید یکبار دیگر به کمک کشور آید تا بر مشکلات فائق آییم.
پساوند خاطر نشان کرد: بند بست شکنی با تشکیل هسته های نامتقارن، اعتماد به جوانان، مقاومت فعال، توجه به واقعیت های سه گانه عظمت، اقتدار و شکست ناپذیری جمهوری اسلامی و تابع امر ولی فقیه بودن برای حل مشکلات امروز کشور با الگو گرفتن از دفاع مقدس کارساز است.
وی تصریح کرد: امروز مسئولان باید وسط میدان آیند، مردم ببینیند که مسئولان آنها دلسوز هستند و به اخلال گران که معیشت مردم را گرو گرفتند اجازه ندهند.
فرمانده سپاه رفسنجان گفت: در راستای مکتب سلیمانی حرکت کنیم و نگاهمان به مسیر ولایت فقیه باشد، جهادی کار کنیم و مردمی باشیم و همیشه در کنار مردم وحدت و یکپارچگی نظام را حفظ کنیم.
وی تصریح کرد: تا زمانیکه که بخواهیم شعار اصلاح طلبی و اصول گرایی بدهیم مشکلات مردم ما حل نخواهد شد، گذشت، ما از اصولگرایی و اصلاح طلبی عبور کردیم، امروز ما انقلابی و غیر انقلابی داریم و امروز ارزش های انقلاب حرف اول را می زند و باید از کسی حمایت کنیم که دنبال ارزش های انقلاب است.
پساوند خاطر نشان کرد: مردم از ما کار می خواهند هر مسئولی در هر جایگاهی باید همت کند برای حل مشکلات مردم، در این راستا سپاه لباس خدمت پوشیده تا در بین مردم در بحث کمک های موماننه، اردوهای جهادی و امنیت در کنار نیروهای انتظامی کمک کند.
وی یادآور شد: آبرسانی به ۶۷ روستای کم آب شهرستان رفسنجان با کمک فرمانداری، بخشداری و آبفای شهرستان تا پایان سال انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه رفسنجان گفت: تا وقتی تفکر سپاهی و بسیجی که همان تفکر شهدا و عاشورایی است در سایه امر ولایت فقیه حرکت کند هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها:
آبرسانی بسیج شعار فرمانده سپاه رفسنجان هفته دفاع مقدس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان