دوّمین دستگاه‌ ” ام. آر. آی.” رفسنجان به همت و مشارکت خیران به زودی راه اندازی می شود

  • شناسه خبر: 188868
دوّمین دستگاه‌ ” ام. آر. آی.” رفسنجان به همت و مشارکت خیران به زودی راه اندازی می شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از خریداری و راه اندازی دوّمین دستگاه‌ ” ام. آر. آی” بیمارستان‌ علی ابن ابیطالب (ع) این شهر با کمک خیران‌ خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » دوّمین دستگاه‌ ” ام. آر. آی.” رفسنجان به همت و مشارکت خیران به زودی راه اندازی می شود

به گزارش خانه خشتی؛ علی اسماعیلی ندیمی در دیدار با خانواده های خیرین آقایان ایرانی و صبوری که بخشی از هزینه خرید این دستگاه‌ِ جدید را متقبل شدند اظهار کرد: باقیات الصالحات عملی است که نزد خدا محفوظ می ماند و از مسائل مهمی است که قرآن نیز بر آن تاکید کرده است‌.

وی از کار خیر خانواده های صبوری وایرانی جهت پرداخت بخشی از هزینه های دستگاه ” ام. آر. آی” بیمارستان‌ قدردانی کرد و افزود: بخش عمده هزینه ها توسط دانشگاه علوم پزشکی تامین شده است و دستگاه خریداری شده در بیمارستان حضرت علی ابن ابیطالب(ع) نصب و‌ در آینده نزدیک راه اندازی و به بهره برداری خواهد رسید.

دکتر اسماعیلی ندیمی گفت: اخیراً دستگاه ” ام. آر. آی. ” قبلی ( مرکز سپهر)توسط خانواده مرحوم‌ سید علی احمدی خریداری و تحت عنوان “خیریه سید علی احمدی”خدمات تصویر بردای ام ار ای به بیماران نیازمند ادامه خواهد داشت.

اسماعیلی ندیمی در پایان تاکید کردند که با خرید و نصب دستگاه جدید علاوه بر نیاز جمعیت شهرستان رفسنجان نیاز شهرهای همجوار نیز در این‌ حوزه بصورت کامل پاسخ داده می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان دستگاه‌ " ام. آر. آی." رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان