تقدیر از بیمه سلامت رفسنجان در زمینه مناسب سازی محیط برای معلولان

  • شناسه خبر: 188860
تقدیر از بیمه سلامت رفسنجان در زمینه مناسب سازی محیط برای معلولان

رئیس اداره بهزیستی رفسنجان از خدمات محسن بیجامی رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان رفسنجان در زمینه مناسب سازی این اداره برای دسترسی بهتر معلولان، تقدیر و تشکر کرد.

خانه » آخرین اخبار » تقدیر از بیمه سلامت رفسنجان در زمینه مناسب سازی محیط برای معلولان

به گزارش خانه خشتی به نقل از  روبط عمومی اداره بهزیستی شهرستان رفسنجان امروز یکشنبه  عباس بلندی رئیس اداره بهزیستی این شهرستان با حضور در اداره بیمه سلامت شهرستان با اهدای گل و لوح تقدیر از خدمات شایسته آقای بیجامی رئیس بیمه سلامت تقدیر کرد.
عباس بلندی در این دیدار گفت: اداره بیمه سلامت رفسنجان با مناسب سازی محیط اداره توانسته است رضایت مندی معلولان را در دریافت خدمات این بیمه جلب کند.

وی از دیگر ادارت، شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی شهرستان هم خواست که مناسب سازی اداره خود را جهت ارائه خدمات بهتر به معلولان اجرا کنند چرا که معلولان هم به مانند سایر اقشار حق استفاده از ادارات و نهادها را دارند و باید موانع را از سر راه آن ها برداشت.

محسن بیجامی رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان رفسنجان هم در حاشیه این آئین با اظهار اینکه بیش از ۱۴۵ هزار نفر در رفسنجان تحت پوشش بیمه سلامت هستند گفت: از این تعداد ۸ هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی و جانبازان بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند که به نوعی دارای معلولیت هستند و از بیمه سلامت خدمات دریافت می کنند.

وی افزود: با نظارت مهندس رحیمی کارشناس اداره بهزیستی موارد و ضوابط مناسب سازی محیط اداره بیمه سلامت را در راستای ارائه خدمات بهتر به معلولان رعایت کردیم و از جمله این ضوابط می توان به ایجاد رمپ، اصلاح ورودی، هم صاف کردن محل تردد معلولان و دیگر مناسب سازی ها اشاره کرد.
بیجامی خاطرنشان کرد: نخستین پارکینگ ویژه معلولان در شهرستان، در جلوی اداره بیمه سلامت راه اندازی کردیم تا معلولان و جانبازان بتوانند به راحتی و بدون دغدغه وسیله نقلیه خود را پارک کنند و از این خدمت بهره مند شود.
به گفته وی بیش از ۹۰ درصد از معلولان بهزیستی و بیش از ۹۰ درصد از جانبازان بنیاد شهید و امور ایثارگران تحت پوشش بیمه سلامت رفسنجان هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بیجامی رئیس اداره بیمه سلامت تقدیر رفسنجان مناسب سازی محیط برای معلولان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان