حجت الاسلام توکلی:

نتیجه انتخابات ایران خیلی از معادلات بین المللی را تعیین میکند.

  • شناسه خبر: 18882
نتیجه انتخابات ایران خیلی از معادلات بین المللی را تعیین میکند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت : در انتخاباتی که در پیش رو داریم ، تا ۴ سال دنیا میفهمد چه برخوردی با ایران داشته باشد . به گزارش خبرنگار خانه خشتی،حجت الاسلام والمسلمین توکلی در بین بیش از هزار داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها و هیئت های اجرایی و نظارت انتخابات در […]

خانه » آخرین اخبار » نتیجه انتخابات ایران خیلی از معادلات بین المللی را تعیین میکند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت : در انتخاباتی که در پیش رو داریم ، تا ۴ سال دنیا میفهمد چه برخوردی با ایران داشته باشد .
به گزارش خبرنگار خانه خشتی،حجت الاسلام والمسلمین توکلی در بین بیش از هزار داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها و هیئت های اجرایی و نظارت انتخابات در رفسنجان اظهار داشت : گاهی فتنه هایی بوجود میاید که انسانها یا در تشخیص اشتباه میکنند یا میمانند که چه کنند.
وی افزود : دشمنان در نظر دارند تا مشارکت مردم ایران را کم کنند و با بوجود آوردن نا امنی در انتخابات ، (عدم ) نداشتن سلامت انتخابات ایران را به مردم القاء کنند.
وی با اشاره به اینکه حضور پر شور و مشارکت  مردم ساختار نظام اسلامی را تقویت میکند افزود : حماسه را خود مردم ایجاد میکنند به این  گونه که حضور پر رنگ مردم ایران در تمامی عرصه های  بین المللی از جمله رفع مشکلات سوریه و لبنان و دیگر کشور های اسلامی بزرگترین چوبی است که به دشمن زده میشود.
توکلی در خصوص انتخابات شوراهای شهر و روستاها گفت : تبلیغات در نشریات و سایتها نشانه بی تقوایی است و نظر سنجی های دروغین و القایی بدنبال اینند که فضای انتخاباتی را آلوده و مردم را سرگرم کنند ، پس هر کس که میخواهد امور را بدست بگیرد باید که مردم را امیدوار و از غرور پرهیز کنند.
وی ادامه داد : کاندیداها باید عملکرد و رفتار هاو کردارهای خود را مورد ارزیابی قرار دهند و ببینند چقدر میتوانند به عزت و سربلندی واعتبار و آبروی جامعه و نظام کمک کنند.

برچسب ها:
حجت الاسلام توکلی: نتیجه انتخابات ایران خیلی از معادلات بین المللی را تعیین میکند.
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان