افتتاح مرکز واکسیناسیون دانشجویی در دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان +تصاویر

  • شناسه خبر: 188582
افتتاح مرکز واکسیناسیون دانشجویی در دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان +تصاویر

مرکز واکسیناسیون دانشجویی به همت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان در سالن شهدای گمنام دانشگاه ولی عصر(عج)، جهت انجام واکسیناسیون دانشجویان رفسنجانی افتتاح شد.

خانه » آخرین اخبار » افتتاح مرکز واکسیناسیون دانشجویی در دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان +تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ مرکز واکسیناسیون دانشجویی  صبح امروز به همت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان در سالن شهدای گمنام دانشگاه ولی عصر(عج)، جهت انجام واکسیناسیون دانشجویان رفسنجانی افتتاح شد.

در جلسه‌ای که قبل از برنامه افتتاح این مرکز در دفتر رئیس دانشگاه ولی عصر(عج) با حضور رؤسا و نمایندگان دانشگاه‌های رفسنجان و همچنین دکتر جمالی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان برگزار شد، جهت نظم دهی و دقت در کیفیت واکسیناسیون تبادل نظر و برنامه‌ریزی انجام گرفت.

در این جلسه دکتر احمد جمالی زاده ضمن ابراز اینکه رفسنجان در بحث واکسیناسیون جزء چند شهر برتر کشور می‌باشد گفت: سعی و تلاش ما این است که هرچه زودتر دانشجویان واکسینه شده و دانشگاه‌ها باز شوند. تمام تلاش ما این است که واکسیناسیون با کیفیت انجام شود و تمام نکات در بحث انتقال و نگهداری واکسن رعایت شود.

در ادامه دکتر محسن نژاد قادری مدیر گروه بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در صحبت های خود گفت: در پایگاه راه اندازی شده فعلاً در هر روز می‌توانیم ۶۰۰ دوز واکسن تزریق کنیم و این ظرفیت قابل افزایش نیز می‌باشد. وی افزود: حداقل دوماه این پایگاه فعال خواهد بود.
بعد از اتمام این جلسه اعضای این جلسه در کنار قبور شهدای گمنام این دانشگاه قرار گرفته و بعد از ادای احترام به ساحت مقدس این شهدا، پایگاه واکسیناسیون دانشجویی را در سالن شهدای گمنام به دست محمد اسدی رئیس دانشگاه علامه جعفری رفسنجان و پدر شهید مجتبی اسدی، افتتاح کردند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
افتتاح مرکز واکسیناسیون دانشجویی دانشگاه ولیعصر رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان