تمرینات مس رفسنجان برای فصل جدید در تهران آغاز شد + تصاویر

  • شناسه خبر: 188470
تمرینات مس رفسنجان برای فصل جدید در تهران آغاز شد + تصاویر

تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان که به لیگ برتر راه یافته از روز جمعه تمرینات خود را در زمین چمن تهران آغاز کرده است.

خانه » ورزشی » تمرینات مس رفسنجان برای فصل جدید در تهران آغاز شد + تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ مجید زیندینی در حاشیه آغاز تمرینات تیم فوتبال مس رفسنجان در تهران در جمع خبرنگاران اعزامی از رفسنجان با بیان اینکه با همکاری شرکت ملی صنایع و کادر فنی، تیم فوتبال مس رفسنجان توانست در جایگاه هشتم قرار بگیرد، اظهار کرد:  در کمیته نقل و انتقالات و با درایت سرمربی تیم و هیات مدیره توانستیم با یکسری بازیکن با کیفیت قرارداد ببندیم و این برای یک شهرستانی که به لیگ برتر راه یافته قابل قبول است.

زیندینی افزود: در جایگاه بازیکنان تیم امید نیز سعی کردیم بازیکنان با کیفیت تیم های ملی در رده نوجوانان را جذب کنیم.

وی با اشاره به اینکه شاکله تیم تا ۲ هفته آینده بسته خواهد شد ادامه داد: دروازه بان این تیم با رایزنی های انجام  شده از خارج از کشور خواهد بود که تا ۲ هفته آینده قرارداد وی تکمیل می شود.

تمرینات تیم فوتبال مس رفسنجان در تهران آغاز شد

زیندینی تصریح کرد: سال گذشته ۸۵ درصد از بدهی ها به بازیکنان تیم پرداخت شد تا بتوانند با انگیزه مضاعف برای به دست آوردن جایگاه خوب تیم تلاش کنند و با نظم مالی سعی کردیم پاسخگوی نیاز همه باشیم.

وی ادامه داد: از امروز تمرینات تیم فوتبال مس رفسنجان در تهران آغاز شده و با توجه به برنامه ریزی های کادر فنی امیدواریم این تیم شاداب و با انگیزه بتواند در لیگ برتر به نتایج قابل قبولی دست یابد.

زیندینی در مورد اقامت بازیکنان نیز گفت: رایزنی ها با مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در مورد جایگاه استراحت و اقامت این تیم نتیجه بخش بوده و ساختمانی در رفسنجان کارشناسی شده و خریداری می شود تا محلی در شأن بازیکنان این تیم و شرکت مس باشد، این ساختمان در حد پنج ستاره است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته با ارزیابی های انجام  شده مشاهده کردیم تمام سالن ها و اماکن ورزشی تحت مدیریت ورزش و جوانان در رفسنجان غیرقابل استفاده و فرسوده شده بود که با همت باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان ۷۰ درصد از آن ها بازسازی و تعمیر شد.

تمرینات تیم فوتبال مس رفسنجان در تهران آغاز شد

زیندینی ادامه داد: ترمیم و بازسازی این اماکن در حد استاندارد های ورزشی است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از رشته های مختلف ورزشی سال گذشته ورود کردیم و رشته های والیبال، فوتسال، بسکتبال، دوچرخه سواری، کاراته و ورزش های خانوادگی را مورد حمایت قرار دادیم تا در چند سال آینده رفسنجان به شهری سالم و ورزشی تبدیل شود.

 

 

 

انتهای پیام/

برچسب ها:
آغاز تمرینات تیم فوتبال مس رفسنجان باشگاه مس رفسنجان تهران
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان