رئیس اداره ورزش و جوانان رفسنجان مطرح کرد؛

سرانه فضای ورزشی در رفسنجان بالاتر از متوسط کشوری/ مجمع خیرین ورزشی در رفسنجان راه اندازی می شود

  • شناسه خبر: 187668
سرانه فضای ورزشی در رفسنجان بالاتر از متوسط کشوری/ مجمع خیرین ورزشی در رفسنجان راه اندازی می شود

رئیس اداره ورزش و جوانان رفسنجان گفت: سرانه فضای ورزشی در شهرستان رفسنجان از متوسط استانی و حتی کشوری بالاتر و قریب یک مترمربع است که به واسطه کمک های خیرین بنا شده است.

خانه » ورزشی » سرانه فضای ورزشی در رفسنجان بالاتر از متوسط کشوری/ مجمع خیرین ورزشی در رفسنجان راه اندازی می شود

به گزارش خانه خشتی، علی رویگر امروز در نشست صمیمی با جمعی از خبرنگاران رفسنجان که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در هتل جهانگردی برگزار شد اظهار کرد: با ادغام دو سازمان ورزش و جوانان هم ورزش و هم جوانان آسیب دید، نقش اداره ورزش و جوانان نظارتی است و آیین نامه های سازمان ورزش و جوانان در شهرستان توسط این اداره پیاده می شود.

در بحث ماده ۸۸ ابتدا مخالفت کردیم، این طرح به بخش ورزش آسیب رساند و نیازمند بازبینی و اصلاح است.

وی افزود: یکی از خلأهای ورزش و جوانان در رفسنجان بحث روابط عمومی روابط عمومی این اداره بود، از آقای عبداللهی خواهش کردیم و پذیرفتند تا اخبار بروز به اطلاع مردم رسد؛ از نقطه نظرات خبرنگاران برای پیشبرد اهداف شهرستان استفاده می کنیم.

رویگر با بیان اینکه برنامه مدون اداره ورزش و جوانان در حال تدوین است، تصریح کرد: شاکله هیات های ورزشی در رفسنجان بسیار ضعیف است، شایسته سالاری برای این هیات ها دیده نشده، تا پایان سال ۷۰ درصد این هیات ها تغییر و تحول می یابد.

رئیس اداره ورزش و جوانان رفسنجان گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس به عنوان بازوی اداره ورزش و جوانان هستند، صنایع ملی مس ایران به عنوان یک بنگاه اقتصادی قدرتمند را به فال نیک می گیریم، این حمایت ها نتیجه بومی گرایی مدیران است، مس به هر شکل در کنار اداره ورزش و جوانان به آن کمک کرد.

وی افزود: مدیر عامل باشگاه مس دیدبازی دارند و در بحت استعدادیابی از روستاهای شهرستان تاکید دارند تا با برنامه ریزی مناسب برای چهار سال آینده حداقل یک سکو برای المپیک از رفسنجان داشته باشیم، این مهم با یاری همه امکان پذیر است.

رویگر خاطر نشان کرد: در بحث فرهنگی اعتبارات به درستی هزینه نشده و اقدامات خوبی صورت نگرفته است، سال گذشته شش ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان برگزار شد اما خروجی آن صفر بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان در ادامه به عملکرد باشگاههای ورزشی در ایام کرونا اشاره کرد و گفت: برخی باشگاههای ورزشی در دوران کرونا تخلفاتی داشتند که با نگاه مهربانانه مسئولان برخورد کردند و نخواستیم با قوه قهریه با باشگاه‌ها برخورد کنیم.

وی افزود: ورزش سیستم ایمنی بدن را قوی می کند، در ایام کرونا می بایست در راستای تقویت این مهم باشگاهها دایر باشند، متاسفانه در ایام کرونا تسهیلات مناسبی به باشگاهها اختصاص نیافته است.

رویگر خاطر نشان کرد: با حمایت مجتمع مس سرچشمه تمامی چمن های مصنوعی نیمه کار سراسر شهرستان تا پایان سال به اتمام می رسد و علاوه بر این در سه نقطه شهر رفسنجان چمن مصنوعی احداث می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان در ادامه بیان کرد: هیچ کس مانع دوچرخه سواری بانوان نیست اما به این شکل که در رفسنجان انجام می شود برای خانواده ها و خود بانوان خطر آفرین است، اکثر خانم های دوچرخه سوار هیچ ارتباطی با هیات دوچرخه سوار شهرستان ندارند، حضور بانوان دوچرخه سوار در جاده سرچشمه بسیار خطرناک است.

وی تصریح کرد: با حمایت مجتمع مس سرچشمه فضای بزرگی در جاده سرچشمه برای دوچرخه سواری و دو میدانی بانوان در حال تدارک است.

رویگر خاطر نشان کرد: سرانه فضای ورزشی در شهرستان رفسنجان از متوسط استانی و حتی کشوری بالاتر و قریب یک مترمربع است که به واسطه کمک های خیرین بنا شده است.

وی از راه اندازی مجمع خیرین ورزشی در شهرستان خبر داد و گفت: امید است بتوان از این ظرفیت در شهرستان به بهترین شکل در عرصه ورزش بهره گیریم.

رویگر زمین خواری را تهدیدی برای ورزش شهرستان دانست و گفت: این ادام توسط افراد سودجو انجام می شود، می طلبد در این قضیه رسانه ها به کمک آیند تا جلوی چنین اقداماتی گرفته شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
سرانه فضای ورزشی مجمع خیرین ورزشی ورزش رفسنجان ورزش و جوانان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان