نام یک رفسنجانی در میان رتبه های برتر کنکور سراسری ۱۴۰۰

  • شناسه خبر: 187322
نام یک رفسنجانی در میان رتبه های برتر کنکور سراسری ۱۴۰۰

محمد شایان شعبانی، دانش آموز پرتلاش رفسنجانی حائز رتبه دو کنکور سراسری ۱۴۰۰ در رشته ریاضی و فنی شد.

خانه » اجتماعی » نام یک رفسنجانی در میان رتبه های برتر کنکور سراسری ۱۴۰۰

به گزارش خانه خشتی، محمد شایان شعبانی دانش آموز موفق شهرستان رفسنجان موفق به کسب رتبه دوم کنکور سراسری ۱۴۰۰ در رشته ریاضی و فنی شده است و نام خود را در نفرات برتر کنکور سراسری ثبت کرد.

وی دقایقی پیش در گفتگو با خانه خشتی اظهار کرد : درس خواندن را بصورت جدی از عید سال ۹۹ شروع کردم، در طول شبانه روز وقت نمی گرفتم که چند ساعت درس می خوانم اما تقریبا تمام وقتم برای درس خواندن بود.

شعبانی گفت: سوالات ریاضی کنکور امسال با سالهای گذشته تفاوت داشت و بسیار سخت و وقت گیر بود، بقیه درس ها کاملا استاندارد بودند.

رتبه برتر کنکور بیان کرد: مقطع متوسطه را در مدرسه دکتر حسابی گذراندم، فکر میکردم که رتبه برتر کنکور امسال را کسب کنم.

توصیه مادر رتبه برتر کنکور به خانواده های رفسنجانی؛ توانایی فرزندانتان را باور داشته باشید

فاطمه عسکری مادر محمد شایان شعبانی رتبه دوم کنکور سراسری ۱۴۰۰ در رشته ریاضی و فنی که خود از فرهنگیان بازنشسته شهرستان رفسنجان است، دقایقی قبل در گفتگو با خانه خشتی مطرح کرد: رمز موفقیت فرزندم توکل به خدا و پشتکار بود، محمد شایان به خودش باور داشت.

وی افزود: از وقتی فرزندم تصمیم گرفت که در کنکور رتبه کسب کند همه سرگرمی هایش را کنار گذاشت، تلفن همراهش را کنار گذاشت و هیچ رفت و آمدی به منزل اقوام نداشت.

عسکری بیان کرد: محمد شایان فرزند چهارم و آخرین فرزندم است، همیشه سعی کردیم برای بچه هایمان جابندازیم که به خودشان باور داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: والدین فکر می کنند که با کلاس های اضافه یا روش های سخت می توانند فرزندانشان موفق شوند در حالیکه در درجه اول بایستی به فرزندانشان و توانایی آنها باور داشته باشند.

عسکری گفت: موفقیت تمام دانش آموزان شهرستان رفسنجان دغدغه من هست و اعتقاد دارم که باور داشتن آنها برای افزایش بازدهی شهرستان موثر است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
دانش آموز رفسنجان رتبه برتر کنکور کنکور 1400
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان