سومین جشنواره عکس «از چشم دختران ببینیم» به کار خود پایان داد+ تصاویر

  • شناسه خبر: 187277
سومین جشنواره عکس «از چشم دختران ببینیم» به کار خود پایان داد+ تصاویر

سومین جشنواره عکس «از چشم دختران ببینیم» با انتخاب برگزیدگان به کار خود پایان داد.

خانه » آخرین اخبار » سومین جشنواره عکس «از چشم دختران ببینیم» به کار خود پایان داد+ تصاویر

به گزارش خانه خشتی، اختتامیه سومین جشنواره عکس «از چشم دختران ببینیم» در سالن همایش های مجموعه فرهنگی ورزشی آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار شد.

حجت الاسلام علی هاشمیان این مراسم اظهار کرد: اگر مسیر فعالیت های فرهنگی در رفسنجان تداوم داشته باشد می تواند نگاه ملی و بین المللی را به رفسنجان معطوف نماید.

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان  با اشاره به اینکه کارها و فعالیت ها ی بزرگ از  ایده های ناب و کوچک نشات می گیرد، گفت: در دوران ۴ ساله شورا از همان اول سعی کردیم با همدلی به همه مسائل شهر توجه کنیم و مشکلات را به حداقل برسانیم و نام رفسنجان را پرآواز نماییم.

وی افزود: نگاه ما در شورای پنجم نگاه توسعه گرایانه بود و سعی کردیم زندگی و زیست شهری مساعدی برای مردم فراهم کنیم و بابت مصوبات و تصمیماتی که در این شورا گرفتیم خیلی خوسحال هستیم که نام رفسنجان در کشور بی نظیر است.

هاشمیان با اشاره به اینکه شورای قبلی را با بدهی تحویل گرفتیم، خاطرنشان کرد: امروز خوشحال هستیم که این شورا را با هیچ گونه داشتن بدهی به شورای بعدی تحویل می دهیم و امیدواریم شورای بعدی هم نگاهشان توسعه گرا باشد.

ایمان محمدآبادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان در این مراسم اظهار کرد: در جامعه ای که در همه بخش های آن علی رغم شعارهایی که داده می شود مبنی بر مشارکت بانوان اما نگاه و مشارکت بانوان نقشی زیادی در تصمیم گیری های کشور ندارد.

وی افزود: « از چشم دختران ببینیم» می تواند این خلا را در سیستم مدیریتی شهرستان پر نمایند یعنی  از نگاه بانوان باید ظرفیت های شهرستان تقویت شود و از ایده های آنها استفاده کرد.

محمد آبادی بیان کرد: جشنواره عکس صرفا عکس گرفتن نیست بلکه  رسالت و هدف آن مهم است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان خاطرنشان کرد: تجزیه و تحلیل عکس ها می تواند خوراک فرهنگی برای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد که با توجه و نگاه به عکس ها نیازهای بانوان دیده و برای آن برنامه ریزی شود.

وی گفت: هنر با همه قداست هدف نیست، بلکه ابزاری برای رسیدن به هدف است.

بهنار شریفی با اشاره به اینکه این جشنواره همزمان با میلاد امام رضا (ع) آغاز به کار کرده است، گفت: ۶۴۰ قطعه عکس از بانوان و دختران عکاس سراسر کشور در بخش دوربینی، موبایلی و مجموعه عکس و در بخش ویژه هم تعدادی آثار  به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که در نهایت ۲۱  اثر از ۱۲ عکاس به مرحله نمایشگاه راه یافتند.

دبیر جشنواره « از چشم دختران ببینیم» بیان کرد: در بخش دوربینی مریم آل مومن از شهرکرد ،مریم کرمی از  اصفهان و پردیس مالکی از شاهین شهر به ترتیب عناوین اول تا سوم این جشنواره را کسب کردند.

وی با بیان اینکه این جشنواره در بخش مجموعه عکس و ویژه برنده نداشته است، افزود: در بخش موبایلی مائده اسماعیلی از رفسنجان، سمانه شیرازی از آمل و مهناز نوریان از نیشابور به عنوان برگزیدگان این بخش معرفی و تجلیل شدند.

گفتنی است نمایشگاه عکس « ازچشم دختران ببینیم» در محل مجموعه فرهنگی ورزشی آیت الله هاشمی رفسنجانی تا ۱۳ مردادماه از ساعت ۱۷ الی ۲۰ برای بازدید عموم دایر است.

 

عکس از بهرخ امیری

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها:
اختتامیه از چشم دختران ببینیم رفسنجان سومین جشنواره عکس شهرداری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان