سرمربی تیم مس رفسنجان:

تیم مس شایسته لقب پدیده لیگ است

  • شناسه خبر: 187252
تیم مس شایسته لقب پدیده لیگ است

سرمربی مس رفسنجان گفت: این دستاورد بزرگی برای شهری مانند رفسنجان است و با تمام کمبودهایی که این شهر از نظر سخت‌افزاری دارد، تیم مس مسیر خود در فصل اول حضور در لیگ برتر را به درستی طی کرد و شایسته لقب پدیده لیگ است.

خانه » آخرین اخبار » تیم مس شایسته لقب پدیده لیگ است

به گزارش خانه خشتی؛ محمد ربیعی بعد از بازی تیمش در ورزشگاه فولادشهر مقابل ذوب‌آهن و کسب رتبه تک‌رقمی در پایان لیگ بیستم، در نشست خبری گفت: به مجتبی حسینی و اعضای کادر فنی ذوب‌آهن خسته نباشید می‌گویم؛ از این بابت خوشحالم که فوتبال پاک انجام دادیم و با توجه به غیبت ۶ بازیکن خود با جسارت، برنامه‌ریزی و تلاش بازیکنان به پیروزی ارزشمندی رسیدیم. طبق برنامه‌ریزی که سال گذشته در مس انجام داده بودیم قرار بود این تیم طی پروسه‌ای ۳ ساله به لیگ برتر صعود کند که خوشبختانه موفق شدیم در یک سال با قهرمانی در لیگ دسته اول ۳ هفته زودتر از پایان مسابقات به لیگ برتر صعود کنیم.

ربیعی افزود:برنامه ما در سال نخست حضور در لیگ برتر تثبیت تیم در این رقابت‌ها بود و قرار بود در سال دوم هم رتبه تک رقمی کسب کنیم که امروز خوشحالم که توانستیم برنامه سال آینده خود را در این فصل به سرانجام برسانیم و در واقع برنامه‌ای ۵ ساله را در ۲ سال محقق کردیم.

وی گفت: مجتبی حسینی را یک مربی خوب و با دانش می‌دانم. بعضی مواقع در فوتبال فراز و نشیب‌هایی ایجاد می‌شود و به همین دلیل کار سخت می‌شود. اما ذوب آهن در لیگ باقی مانده، اما اینکه این تیم باید شرایط بهتری داشته باشد هیات مدیره و مدیرانش پاسخگو هستند. در بازی امروز نه ما زیاد موقعیت ایجاد کردیم و نه ذوب آهن این کار را انجام داد.

سرمربی مس رفسنجان با قدردانی از زحمات مدیران باشگاه مس توضیح داد: از تمام کسانی که در این مسیر به ما کمک کردند قدردانی می‌کنم و به تمام اعضای تیم خسته‌نباشید می‌گویم؛ این دستاورد بزرگی برای شهری مانند رفسنجان است و با تمام کمبودهایی که این شهر از نظر سخت‌افزاری دارد، تیم مس مسیر خود در فصل اول حضور در لیگ برتر را به درستی طی کرد و شایسته لقب پدیده لیگ است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
سرمربی مس رفسنجان لیگ برتر محمد ربیعی مس رفسنجان مس رفسنجان و ذوب آهن نشست خبری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان