دیدار با خانواده شهید و توزیع ۲۰۰ پرس غذا در عیدغدیر

  • شناسه خبر: 187242
دیدار با خانواده شهید و توزیع ۲۰۰ پرس غذا در عیدغدیر

رابط کانون فرهنگی و هنری حضرت ولیعصر(عج) قاسم آباد رفسنجان از توزیع ۲۰۰ پرس غذا بین نیازمندان و دیدار با ۴ خانواده شهید در روز عید غدیر خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » دیدار با خانواده شهید و توزیع ۲۰۰ پرس غذا در عیدغدیر

به گزترش خانه خشتی؛ مهدیه ملاعباسی با تبریک این عید گفت: عید غدیر مظهر همدلی و دوستی و ابلاغ امامت و ولایت امیرالمومنین (ع) توسط پیامبر گرامی اسلام است.

وی افزود: نیکی کردن و دستگیری از نیازمندان در این روز بسیار اهمیت دارد و مورد سفارش ائمه اطهار(ع) نیز می باشد.

ملاعباسی ادامه داد: کانون فرهنگی و هنری حضرت ولیعصر(عج) قاسم آباد رفسنجان در طول سال خدمات و کمک هایی به نیازمندان و افراد بی بضاعت ارائه می دهد و در طول دوران بحران کرونا هم این کانون از ارائه خدماتی همچون تولید و توزیع ماسک، اعطای بسته های معیشتی، پخت و توزیع غذا در مناسبت های مختلف و غیره دریغ نکرده و همواره در کنار این نیازمندان است تا دردی از دوش آن هابر دارد.

وی خاطرنشان کرد: عید غدیر امسال هم طبخ و توزیع ۲۰۰ پرس غذا، دیدار با ۴ خانواده معزز شهید و توزیع بسته های شکلات بین مردم از خدمات این کانون است.
این کانون در سال ۱۳۸۶ تأسیس شده و این کانون دارای ۵۰۰ عضو است که کلاس های فرهنگی و هنری، ورزشی، گل سازی، خیاطی، آموزش ژله تزریقی، نقاشی، معرق کاری، آموزش قرآن در رشته های حفظ، قرائت و تفسیر، گل چینی، قلاب بافی، آموزش مشاغل خانگی از جمله شیرینی پزی، ترشی و … برای آنان برگزار می شود البته در اوضاع کرونا برخی از این کلاس ها فعلا برگزار نمی شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
توزیع 200 پرس غذا دیدار با خانواده شهید عید غدیر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان