توضیحات فرماندار رفسنجان در خصوص وضعیت تولید و توزیع مرغ در شهرستان

  • شناسه خبر: 186820
توضیحات فرماندار رفسنجان در خصوص وضعیت تولید و توزیع مرغ در شهرستان

فرماندار رفسنجان گفت: علی رغم اینکه ۵۰ درصد تولید مرغ از رفسنجان است اما به دلیل توزیع عادلانه ای که باید در استان صورت گیرد تنها ۱۱ درصد مرغ تولیدی در رفسنجان توزیع می شود.

خانه » رفسنجان » توضیحات فرماندار رفسنجان در خصوص وضعیت تولید و توزیع مرغ در شهرستان

به گزارش خانه خشتی؛ مجید فصیحی هرندی در خصوص آخرین وضعیت تولید و توزیع مرغ در شهرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه کمبود تولید مرغ در سراسر کشور وجود دارد، اظهار داشت: در رفسنجان در روزهای عادی ۳۰ تن مرغ مصرف می شده است که در حال حاضر به دلیل کمبود تولید مرغ در استان مجبور هستیم خودمان را با تصمیمات استانی وفق دهیم.
فرماندار رفسنجان افزود: سهمیه مرغ شهرستان رفسنجان نسبت به بقیه استان ۱۱ درصد است بنا بر این هر چه در استان تولید می شود ۱۱ درصد آن را بنا به مصوبه کارگروه اقدام باید در شهرستان توزیع کنیم و مابقی هم در اختیار شرکت پشتیبانی امور دام استان دهیم تا در شهرستان های دیگر توزیع شود.
وی با بیان اینکه رفسنجان هم مانند دیگر شهرستان های دیگر با مشکل توزیع مرغ مواجه است، گفت: علی رغم اینکه ۵۰ درصد تولید مرغ از رفسنجان است اما به دلیل توزیع عادلانه ای که باید در استان صورت گیرد تنها ۱۱ درصد مرغ تولیدی در رفسنجان توزیع می شود.
فرماندار رفسنجان بیان کرد: برای حل مشکل مرغ باید دستگاه های مربوطه مانند جهاد کشاورزی وارد میدان شده و شرایط بهتری را برای تولید مرغ ایجاد کنند ضمن اینکه در شهرستان از تمام ظرفیت ها برای این مشکل استفاده می شود و باید سیاست هایی اتخاذ کرد تا ظرفیت تولید مرغ افزایش یابد از جمله اینکه به واحدهای جدید مجوز داده شود که اخیرا این اقدام صورت گرفته است.
وی افزود: افزایش ظرفیت تولید مرغ شهرستان در حال انجام است امیدواریم به گونه ای عمل شود که تولید جوجه یک روزه به سرعت انجام شود و به وفور در اختیار مرغداران قرار گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تولید و توزیع مرغ رفسنجان فرماندار رفسنجان مجید فصیحی هرندی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان