پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

۴۹۹ هنرمند جنوب کرمان به عضویت صندوق هنر درآمدند

به گزارش خانه خشتی به نقل از ایرنا، حسین اسحاقی روز چهارشنبه در گفتگویی، تعداد هنرمندان و اهالی رسانه هفت شهرستان جنوبی استان کرمان را ۸۷۶ نفر اعلام و بیان کرد: ۴۹۹ نفر از هنرمندان این منطقه زیرپوشش بیمه درآمده اند.

وی افزود: ۲۰ نفر از هنرمندان این منطقه زیرپوشش بیمه تکمیلی صندوق اعتباری و ۱۱ هنرمند پیشکسوت نیز مستمری بگیر این صندوق هستند.

اسحاقی از اعطای ۲۰۰ کارت اعتباری بین هنرمندان منطقه جنوب کرمان خبر داد و گفت: مابقی هنرمندان نیز هنر-کارت های خود را دریافت می کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اظهار داشت: با ثبت و تکمیل اطلاعات هنرمندان، آمار افراد عضو صندوق اعتباری هنر بروز رسانی می شود.

چاپ و توزیع کتاب عفاف و حجاب

اسحاقی از چاپ و توزیع کتاب عفاف و حجاب توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان به مناسبت هفته عفاف و حجاب خبر داد.

وی با بیان اینکه در زمینه فرهنگ سازی حجاب و عفاف، نیازمند تعامل مشترک همه دستگاه‌هاست، افزود: این کتاب باهدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بین مردم هفت شهرستان جنوبی استان کرمان توزیع می شود.

اسحاقی ادامه داد: ترویج و اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف نیازمند آموزش مباحث فرهنگی و سبک زندگی ایرانی اسلامی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان به برنامه های این اداره کل به مناسبت هفته عفاف و حجاب اشاره کرد و توزیع کتاب و برگزاری مسابقه کتاب خوانی را از جمله برنامه های این هفته اعلام کرد.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل