کلاهبرداری از شهروندان کرمانی با غصب عنوان رابط دفتر امام جمعه

  • شناسه خبر: 186795
کلاهبرداری از شهروندان کرمانی با غصب عنوان رابط دفتر امام جمعه

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از غصب عنوان کارمند دفتر امام جمعه توسط یک متهم سابقه‌دار و کشف ۶ فقره کلاهبرداری این فرد از شهروندان خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » کلاهبرداری از شهروندان کرمانی با غصب عنوان رابط دفتر امام جمعه

 به گزارش خانه خشتی به نقل از فارس، یدالله حسن‌پور درگفتگویی اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری یک نفر از طریق غصب عنوان کارمند دفتر امام جمعه، بلافاصله ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان افزود: در این رابطه با تلاش کارآگاهان و اقدامات اطلاعاتی، یک متهم سابقه‌دار شناسایی و مشخص شد این فرد خود را عضو دفتر امام جمعه کرمان معرفی و با ادعای جمع‌آوری وجوه نقد و کمک‌های مردمی برای افراد ضعیف و کم درآمد جامعه اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان با اشاره به کلاهبرداری این فرد از ۶ شهروند و ادامه تحقیقات از وی ادامه داد: هر چند که این متهم قبل از اینکه فرصت ارتکاب کلاهبرداری‌های بیشتر و در ابعاد بزرگتر را پیدا کند دستگیر شد، اما لازم است شهروندان در صورت مواجهه با افرادی که درخواست‌های نامتعارفی دارند هوشیار باشند و برای انجام کمک‌های خیرخواهانه نیز شناخت طرف مقابل را ملاک قرار دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
پلیس آگاهی رابط دفتر امام جمعه کرمان کلاهبرداری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان