خبر شهادت «مالکوم شباز» باید به گوش جهانیان برسد

  • شناسه خبر: 18678
خبر شهادت «مالکوم شباز» باید به گوش جهانیان برسد

حقیقت‌پور گفت: ایران و سایر کشورها باید یک صدا و با تمام ظرفیت رسانه‌ای خود اخبار مربوط به شهادت مالکوم شباز را به گوش جهانیان برسانند. به گزارش خانه خشتی، منصور حقیقت پور، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی دانا، در خصوص ترور فعال مسلمان آمریکایی مالکوم […]

خانه » آخرین اخبار » خبر شهادت «مالکوم شباز» باید به گوش جهانیان برسد

حقیقت‌پور گفت: ایران و سایر کشورها باید یک صدا و با تمام ظرفیت رسانه‌ای خود اخبار مربوط به شهادت مالکوم شباز را به گوش جهانیان برسانند.

به گزارش خانه خشتی، منصور حقیقت پور، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی دانا، در خصوص ترور فعال مسلمان آمریکایی مالکوم شباز گفت: موضوع حقوق بشر یک ابزار است در دست دولت های غربی خصوصا آمریکایی ها که هر جایی که پای منافع آنها وسط باشد، از این ابزار به خوبی به نفع منافع خودشان استفاده می کنند و هرجا که منافع نداشته باشند قضیه برعکس می شود.

وی افزود: این طبیعی است که این قضیه یعنی ترور مالکوم شباز را این چنین بایکوت خبری می کنند و اجازه نمی دهند که این جور اخبار در دنیا پخش شود.

حقیقت پور در ادامه عنوان کرد: تمام ظرفیت های رسانه ای و مجازی دنیا در اختیار آمریکایی ها نیست، ایران و سایر کشورها باید یک صدا با تمام ظرفیت رسانه ای خودشان مانند پایگاه های خبری اخبار مربوط به شهادت مالکوم شباز و بحث حقوق بشر از نوع آمریکایی مطرح کنند و در اختیار دنیا قرار دهند.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس همچنین در خصوص انجام مانور نظامی آمریکا و ۴۱ کشور در حوزه خلیج فارس گفت: این مانور به هیچ عنوان نه مذاکرات هسته ای ایران را تحت الشعاع قرار می دهد و نه ایران مرعوب آنها می شود. ما سر حرف خودمان محکم ایستاده ایم و ذره ای از مواضع خودمان عقب نشینی نمی کنیم. در میدان جنگ و میدان نبرد عوامل دیگر و قابلیت های دیگری باید باشد که این کشورها ندارند. اینها مانورهای قدرت هستند و در روز مبادا هیچ کاری از دستشان بر نمی آید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کسانی می توانند نقش آفرینی کنند که دارای اعتقاد و دارای طرح مشخص باشند و بحمدالله نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز در سطح عالی در حوزه خلیج فارس حضور دارند و ما به آنها افتخار می کنیم.

برچسب ها:
خبر شهادت «مالکوم شباز» باید به گوش جهانیان برسد مالکوم شباز
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان