پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

دستگیری گدای میلیاردر در شهرستان انار

سرهنگ خلیلی جانشین نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان

سرهنگ خلیلی جانشین نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ سرهنگ “رضا خلیلی نژاد” دذر جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی گزارش های مردمی به پلیس مبنی بر اینکه فردی ۵۹ ساله به صورت مشکوک ضمن حضور در مساجد شهر با چرب زبانی ضمن جریحه دار کردن احساسات مردمی و اینکه مسافر در راه مانده است اقدام به تکدی گری می کند، بررسی این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی موضوع و تحقیقات میدانی این فرد را در مسجد روستای “محمد آباد” شناسایی و ضمن هماهنگی قضائی و دستگیری او در بازرسی از خودروی متعلق به وی مبالغی وجه نقد و ۲ عدد کارت بانکی جاساز شده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان انار بیان داشت: با اعتراف صریح متهم به بزه انتسابی مبنی بر تحصیل مال نامشروع از طریق تکدی گری، سوابق او نیز بررسی که مشخص شد که در ۲ سال گذشته نیز دارای چنین سابقه ای بوده است.

سرهنگ رضا خلیلی نژاد خاطر نشان کرد: این فرد که اهل و ساکن یکی از شهرهای شمالی کشور است کار تکدی گری خود را از استان “سیستان و بلوچستان” آغاز و سرانجام پس از دستگیری در این شهرستان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی گفت: با دستور مقام قضائی کارت های بانکی کشف شده و متعلق به وی بررسی که با احتساب وجوه نقد و دارایی های او هنگام دستگیری مبلغ ۴میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال موجودی دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان انار در پایان تاکید کرد: این فرهنگ باید رایج شود که مردم برای انجام کار خیر به جای کمک مستقیم به چنین افرادی، از طریق سازمان های متولی و موسسات خیریه مردم نهاد به نیازمندان واقعی کمک کنند.

انتهای پیام/

 

خروج از نسخه موبایل