معاون امور دهیارها و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور:

فعالیت های عمرانی انجام شده در روستاهای رفسنجان در نوع خود کم نظیر است

  • شناسه خبر: 186405
فعالیت های عمرانی انجام شده در روستاهای رفسنجان در نوع خود کم نظیر است

معاون امور دهیارها و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: افتتاح چند طرح عمرانی در روستای هرمز اباد و روستای دیگر  رفسنجان و بازدیدی که داشتیم نشان می دهد که کارهای خوب و منحصر به فردی در ابن شهرستان انجام شده که در نوع خود کم نظیر هستند.

خانه » رفسنجان » فعالیت های عمرانی انجام شده در روستاهای رفسنجان در نوع خود کم نظیر است

به گزارش خانه خشتی؛ علی قربانی معاون امور دهیارها و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی هرمزآباد رفسنجان گفت: افتتاح چند طرح عمرانی در روستای های رفسنجان به ویژه د روستای هرمز اباد و طبق بازدیدی که داشتیم نشان می دهد که کارهای خوب و منحصر به فردی در ابن شهرستان انجام شده که در نوع خود کم نظیر هستند.

وی با اشاره به اینکه وجود شرکت تعاونی ها و ارزش افزوده ی که در این محل ایجاد شده بی نظیر است و در کمترین نقطه در ایران مشاده شده است، گفت:  تسهیلاتی از محل سازمان شهرداری ها و دهیاری ها در گذشته برای این پروژه آسفالت پرداخت شده و  بازهم اعلام امادگی کردیم اگر بخواهند پروژه را توسعه دهند و یا هر طرح درآمدزای دیگر را انجام بدهند ما تا ۳برابر بودجه دهیاری ها به آنها تسهیلات کم بهره ۶تا ۸ درصد ۵ساله و با یک دوره تنفس پرداخت خواهیم کرد.

قربانی بیان کرد:: اعتباری از محل ماده ۵۸ هم به تعدادی از پروژهای روستاهای رفسنجان که درصد بیشتر فیزکی بالایی دارند و در منطقه محروم هستند اختصاص می یابد.

قربانی بیان کرد: ۴ درصد از مالیات ارزش افزوده که قانون آن در مجلس شورای اسلامی اصلاح شده به شهرداری ها و دهیاری ها داده خواهد شد و ۴ درصد آن هم به دولت مربوط است که  رقم آن نزدیک ۶الی۷هزار ملیارد تومان خواهد بود که تا ۶ ماه دیگر اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
افتتاح بازدید طرح های عمرانی علی قربانی معاون دهیاری و شهرداری های کشور هرمز آباد رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان