فرمانده سپاه رفسنجان:

تشکیل صف مرغ در شأن مردم رفسنجان نیست/مسؤولان تدبیر کنند

  • شناسه خبر: 186293
تشکیل صف مرغ در شأن مردم رفسنجان نیست/مسؤولان تدبیر کنند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان گفت: در شأن مردم شهیدپرور رفسنجان نیست در حالی که خودشان از بزرگترین تولیدکنندگان مرغ هستند، در صف مرغ بایستند.

خانه » آخرین اخبار » تشکیل صف مرغ در شأن مردم رفسنجان نیست/مسؤولان تدبیر کنند

سرهنگ پساوند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان طی گفت‌وگویی اظهار داشت: از آنجا که سپاه یکی از اصلی ترین رسالت های خود را خدمت به مردم در هر شرایطی می داند، در برهه ای از زمان که در خصوص بازار مرغ احساس نیاز شد، برای جلوگیری از قاچاق، ایجاد صف و کمک به مسؤولان در راستای کنترل بازار، بسیج اصناف را وارد صحنه کرد.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان افزود: در حال حاضر هم علی‌رغم اینکه از سوی استانداری تصمیم بر این شد که بسیج اصناف در توزیع مرغ نقشی نداشته باشد و این مسؤولیت خطیر را از دوش بسیج اصناف که توانسته بود خوش بدرخشد و به معنای واقعی جهادی پای کار باشد، برداشته شده، بازهم در صورت اعلام نیاز آماده هستیم تا برای خدمت به مردم کمر همت بسته و همچون چند ماه اخیر در صحنه باشیم.
◽سرهنگ پساوند با تأکید بر اینکه مسؤولان نسبت به حل مشکل کمبود مرغ و تشکیل صف در این شهرستان تدبیر کنند، خاطرنشان کرد: در شأن مردم شهید پرور رفسنجان نیست که بعد از گذشت چهل سال از انقلاب با توجه به اینکه خودشان از تولید کنندگان بزرگ مرغ هستند، در صف مرغ بایستند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بسیج اصناف تدبیر سرهنگ پساوند صف مرغ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان