با پیگیری نماینده؛

تجهیزات بیمارستان های رفسنجان و انار به زودی نصب می شود

  • شناسه خبر: 186246
تجهیزات بیمارستان های رفسنجان و انار به زودی نصب می شود

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: طی دیدار با معاون درمان وزات بهداشت، دستگاه ام آر آی بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان و سی تی اسکن بیمارستان انار به زودی وارد شهرستان ها شده و نصب می شوند.

خانه » رفسنجان » تجهیزات بیمارستان های رفسنجان و انار به زودی نصب می شود

به گزارش خانه خشتی؛ حجت‌الاسلام  حسین جلالی در خصوص دیدار روز دوشنبه ۷ تیر۱۴۰۰ دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: با توجه به اینکه بحث سی تی اسکن بیمارستان شهرستان انار با مشکل مواجه شده بود و موضوع جمعیت این شهرستان مطرح بود، پیگیری و عنوان کردیم که شهرستان در مسیر ترانزیتی است و دارای جمعیت پنهان است و در کمیسیون خاص مطرح شود، که الحمدلله خارج از برنامه و بدون توجه به شاخص ها و ملاک ها، سی تی اسکن انار مورد تصویب قرار گرفت.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با اشاره به موضوع ام آر آی بیمارستان رفسنجان، گفت: با توجه به اینکه بخش خصوصی قراردادش تمام شده است بنابراین در نوبت ام آر آی بودیم، مشکل تخصیص ارز داشتیم که چند روز پیش طی ملاقات با یکی از معاونان بهداشت با واحد تخصیص ارز تماس گرفته شد و ارز مورد نظر تخصیص داده شد.
حجت الاسلام جلالی خاطرنشان کرد: بخش آنکولوژی بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) هم که با ۸۵ درصد پیشرفت همراه است بحث دیگری بود که در این دیدار مطرح شد و با توجه به اینکه دکتر جان بابایی طی سفر به رفسنجان از این بخش بازدید کرده است، برای تکمیل آن و همچنین تکمیل اورژانس بیمارستان مرادی قول مساعد داد.
وی در خصوص بیمارستان انار هم یادآور شد: در این زمینه از طریق دکتر تقوی نژاد پشتیبانی وزارت بهداشت پیگیر هستیم که تا پایان دولت بودجه آن تخصیص داده شود و به افتتاح برسد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
پیگیری تجهیزات بیمارستان های رفسنجان و انار جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی نماینده
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان