مشارکت شهرداری در اجرای طرح «کوثر غدیر» در رفسنجان

  • شناسه خبر: 186239
مشارکت شهرداری در اجرای طرح «کوثر غدیر» در رفسنجان

شهردار رفسنجان گفت: شهرداری رفسنجان مفتخر است به عنوان یکی از اعضای طرح «کوثر غدیر» در زمینه اطلاع رسانی و تبلیغات برای تهیه ۱۰۰۰ سری جهیزیه با هدف رفع موانع ازدواج و صیانت از جمعیت اقدام کند.

خانه » آخرین اخبار » مشارکت شهرداری در اجرای طرح «کوثر غدیر» در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ محمد مختاری شهردار رفسنجان با اشاره به اهداف طرح «کوثر غدیر» برای ترویج ازدواج آسان و رفع موانع زوجین جهت تشکیل خانواده، گفت: تسهیل در امر ازدواج از مسائل مهمی است که امروزه و در وضع اقتصادی کنونی توجه به آن بیش از پیش ضرورت پیدا می کند.

وی فراهم کردن بسترهای آغاز یک زندگی ساده را در ترویج ازدواج ضروری دانست و افزود: شهرداری رفسنجان مفتخر است به عنوان یکی از اعضای طرح «کوثر غدیر» در زمینه اطلاع رسانی و تبلیغات برای تهیه ۱۰۰۰ سری جهیزیه با هدف رفع موانع ازدواج و صیانت از جمعیت اقدام کند.

گفتنی است با اجرای طرح بزرگ تهیه ۱۰۰۰ سری جهیزیه ویژه زوجین شهرستان رفسنجان با مشارکت آحاد مردم، خیرین، موسسات خیریه و … یک هزار زوج رفسنجانی راهی خانه بخت می شوند.

شایان ذکر است که مبلغ تعیین شده برای جهیزیه به هر زوج ۱۴ میلیون تومان از نوع کالای ایرانی است که همزمان با روز عید سعید غدیر با کمک مردم و خیرین و ارگان هایی چون کمیته امداد، شهرداری و شورای شهر، خیریه حر، فرمانداری، هیأت کربلا، اتاق اصناف، موکب شهدای صنعت مس، مؤسسه خیریه گمنام، دفتر نماینده، خیریه کوثر، مرکز بهداشت، اداره بهزیستی، موکب خاتم الانبیاء، مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، بانک رسالت، موقوفات آستان قدس رضوی و انجمن کارآفرینی و مؤسسه خیریه ماه بنی هاشم تهیه و با حفظ کرامت خانواده ها تحویل زوج هایی که به علت ناتوانی در خرید جهیزیه نتوانسته اند به خانه بخت بروند، اهدا می شود.

ضمناً شهروندان برای مشارکت در این طرح می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۱۱۱۱۹۲۴۰۱۶ بانک رسالت واریز کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
ازدواج آسان شهردار رفسنجان طرح کوثر غدیر هزار سری جهیزیه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان