امام جمعه رفسنجان مطرح کرد؛

در مصارف آب الویت اول، مردم هستند/ مردم آب می خواهند و حقشان است

  • شناسه خبر: 185996
در مصارف آب الویت اول، مردم هستند/ مردم آب می خواهند و حقشان است

امام جمعه رفسنجان گفت: از شورای تامین در شهرستان و استان تقاضا می کنم به همه جوانب قضیه توجه کنند، مردم آب می خواهند و حقشان است،مسئولان هم وظیفه دارند مشکل مردم را حل کنند و باید تدبیر کنند.

خانه » اجتماعی » در مصارف آب الویت اول، مردم هستند/ مردم آب می خواهند و حقشان است

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته به نبود آب در برخی روستاهای این شهرستان از جمله مهدی آباد، شجاع آباد و حمیدآباد اشاره کرد و گفت: اهالی این روستاها نه تنها آب آشامیدنی سالم ندارند بلکه حتی آب برای شستشو و استحمام هم ندارند و با نبود آب مواجه هستند.

وی افزود: برای تامین آب مورد نیاز این روستاها مسئولین اقدام کردند چاهش را حفر کردند اما در اقدامی که هیچ توجیه عقلی و قانونی و اخلاقی نداشت چاه مسدود شد.

عسکری بیان کرد: هیچکس صاحب آب نیست، آب منابع طبیعی در اختیار دولت است تا هرجا نیاز است استفاده کنند و در استفاده از آب الویت اول مردم است نه کشاورزی.

وی تصریح کرد: از شورای تامین در شهرستان و استان تقاضا می کنم به همه جوانب قضیه توجه کنند، مردم آب می خواهند و حقشان است،مسئولان هم وظیفه دارند مشکل مردم را حل کنند و باید تدبیر کنند.

امام جمعه رفسنجان یادآور شد: شهرداری رفسنجان نه تنها برای آبیاری فضای سبز از شبکه آب استفاده نمی کند بلکه اعلام آمادگی کرده تا برای کارهای همچون بنایی و شتشوی آبرسانی کنید تا برای این مصارف از آب شرب شهری استفاده نشود.

حجت الاسلام عسکری در بخش دیگری از خطبه ها با قدردانی از حضور باشکوه مردم در اولین انتخابات ریاست جمهوری در گام دوم انقلاب اظهار کرد: مردم در آوردگاهی با اردوگاه کفر و نفاق و تردید وارد شدند و در اقدامی به موقع و بابصیرت قدم گذاشتند.
وی افزود: ملت بصیر ایران اسلامی علیرغم برخی گله مندی ها از کاستی ها و بی تدبیری ها و بیماری کرونا و اختلال در برخی شعب اخذ رای در یک اقدامی بهنگام یک مقاومت متال زدنی را به نمایش گذاشتند و به وظیفه انقلابی خود جامعه عمل پوشاندند.
عسکری گفت: امید است که مقدمات دولت جوان حزب اللهی را فراهم کرده باشند و امید و خواسته رهبر انقلاب در در تحقق این دولت محقق شده باشد.
خطیب جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: مردم استان کرمان دومین استان کشور و در شهرستان رفسنجان با حضور ۶۰ درصدی در انتخابات شرکت کردندو با رای ۸۴ درصدی به رئیس جمهور منتخب آیت الله رئیسی دادند.
وی تصریح کرد: لازم است از همه کاندیداها و طرفدارانشان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا تشکر کرد که با حضور آنان شور انتخاباتی ایجاد شد؛ هیچ کس در انتخابات شکست خورده نیست برای رضای خدا قدم در میدان اتنخابات و عمل کردن به تکلیف الهی گذاشتند.
انتهای پیام/

برچسب ها:
آب امام جمعه رفسنجان رفسنجان کمبود آب نماز جمعه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • سامان

    با پول مردم مظلوم رفسنجان اب را از خلیج فارس به رفسنجان اورده اند و حالا دو دستی تقدیم کرمان میکنند و خود رفسنجان اب ندارد عجب عدالتی
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان