فرماندار رفسنجان:

مردم حق دارند گلایه مند باشد

  • شناسه خبر: 185982
مردم حق دارند گلایه مند باشد

فرماندار رفسنجان گفت: باید دید کجای کار رغبت مردم را کم کرده، مردم ارزش ها و نظام را دوست دارند اما از عملکردها ناراضی هستند و پای صندوق رای نمی آیند، مردم حق دارند گلایه مند باشد.

خانه » سیاسی » مردم حق دارند گلایه مند باشد

به گزارش خانه خشتی، مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان صبح امروز در آیین افتتاح ساختمان مرکز خدمات جهاد کشاورزی بخش فردوس اظهار کرد: انتخابات ۲۸ خرداد آنطور که دشمن تصور میکرد نشد و مردم با هوشیاری و تبعیت از رهبری به صحنه آمدند و این ناامیدی در دشمن را ایجاد کردند.

وی افزود: درست است که مشارکت باید بیشتر از این باشد برای دولت جدید آرزوی توفیق خدمت را داریم تا با کمک به همدیگر موفقیت حاصل شود و حضور مردم در انتخابات های بعدی بیشتر شود.

هرندی خاطر نشان کرد: باید دید کجای کار رغبت مردم را کم کرده، مردم ارزش ها و نظام را دوست دارند اما از عملکردها ناراضی هستند و پای صندوق رای نمی آیند، مردم حق دارند گلایه مند باشد.

فرماندار رفسنجان بیان کرد: باید این را هم در نظر داشته باشیم که گاهی مسئولان وظیفه خود را انجام می دهند اما جایی گره کوری مانع می شود، همه چیز به هم گره خورده است وقتی ارتباطات جهانی ما را تحت فشار قرار می دهد این شوخی نیست.

وی تصریح کرد: درگیر مسائل جزئی و درگیری سیاسی در درون خودمان نشویم، منافع ملی ما در بیرون باید حفظ شود و در درون باید با هم اتحاد داشته باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
انتخابات فرماندار رفسنجان گلایه مردم مشارکت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان