رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان مطرح کرد:

حرکت جهادی سازمان تبلیغات در رفع گرفتاری مردم با محوریت ائمه جماعات

  • شناسه خبر: 185963
حرکت جهادی سازمان تبلیغات در رفع گرفتاری مردم با محوریت ائمه جماعات

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان گفت: طرح مهرواره محله همدل با محوریت امام مسجد محله در راستای شناسایی، رفع مشکلات و تغییر حال و اوضاع مردم اجرا شده است.

خانه » اجتماعی » حرکت جهادی سازمان تبلیغات در رفع گرفتاری مردم با محوریت ائمه جماعات

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام مهدی حسنی کبوترخانی در نشست خبری در جمع خبرنگاران که به مناسبت چهلمین سالگرد سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: تبلیغات که همان شناساندن خوبی ها و تشویق به انجام آن و ترسیم بدی ها و نشان دادن راه گریز از آن از اصول مهم اسلام است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان تصریح کرد: رسالت سازمان تبلیغات اسلامی نشر خوبی هاست. کار ما طبق فرمایش حضرت امام راحل و رهبر معظم انقلاب انشتار خوبی ها در مسیر تعالی جامعه است.

وی با اشاره به اینکه حفظ و نشر ارزش های انقلاب اسلامی یکی دیگر از رسالت های این سازمان است، گفت: با توجه به سند تحول سازمان تبلیغات اسلامی که مطالبه جدی مقام معظم رهبری است این سند تنظیم شده در حوزه های محتلف سازمان در حال اجراست.

حجت الاسلام حسنی بیان کرد: در شهرستان رفسنجان اولویت طرح های فرهنگی در سال ۱۴۰۰ مبتنی بر این سند تحول برنامه ریزی و تنظیم شده که در راستای بهره گیری مردم است و تمامی سطوح سنی را در بر دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان افزود: یکی از اولویت های برنامه های ما شناسنامه تبلیغی برای مساجد است چرا که مساجد یکی از پایگاه های اثرگذار در نشر خوبی ها و مورد توجه سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۶۰ مسجد فعال در سطح شهرستان وجود دارد، گفت: ظرفیت سنجی و سطح بندی مساجد شهرستان در راستای شناسایی نقاط قوت و ضعف و برگزاری دوره های آموزشی برای ائمه جماعات در راستای ارتقای سطح کیفی  در دستور کار است.

حجت الاسلام حسنی بیان کرد: طرح امام محله از جمله طرح هایی است که در شهر و روستا در راستای شناسایی مشکلات و آسیب های اجتماعی و ارائه راهکار آن محله اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: در دوران کرونا روحانیون و امام جماعت مساجد در بحث مواسات و ضدعفونی کردن معابر و از همه مهمتر در طرح شهید سلیمانی و شناسایی افراد کرونایی نقش مهمی داشتند و یکی از موثرترین عوامل موفقیت این طرح وجود ائمه جماعات بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان خاطرنشان کرد: حرکت جهادی در رفع گرفتاری مردم و تغییر نگرش مردم نسبت به امام جماعت مسجد در حال اجراست و طرح مهرواره محله همدل با محوریت امام مسجد محله در راستای شناسایی و رفع مشکلات و تغییر حال و اوضاع مردم اجرا شد و بسیاری از مشکلات محله رصد، دسته بندی و ثبت و برای آنها راهکار ارائه شده است.

حجت الاسلام حسنی بیان کرد: در رفسنجان ۵۰۰ مداح آموزش دیده، ۷ حوزه علمیه و ۲۶۰ هیات مذهبی ثبت شده در سامانه طوبی، فعال هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
ائمه جماعات حجت الاسلام حسنی رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان نشست خبری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان