رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان مطرح کرد؛

حضور مردم در انتخابات، انقلاب و کشور را بیمه کرد

  • شناسه خبر: 185925
حضور مردم در انتخابات، انقلاب و کشور را بیمه کرد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان گفت: حضور حداکثری مردم را در انتخابات با وجود هجوم تبلیغاتی دشمن، نارضایتی ها و شرایط کرونا، بار دیگر انقلاب و کشور را بیمه کرد.

خانه » فرهنگی مذهبی » حضور مردم در انتخابات، انقلاب و کشور را بیمه کرد

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام حسنی صبح امروز در حاشیه گلباران قبور شهدا به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به حضور چشمگیر و دشمن شکن مردم در انتخابات ۲۸ خرداد اشاره کرد و گفت: در این راستا یک رئیس جمهور انقلابی و مردمی رقم خورد و کشور ایران اسلامی با حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای باعث یأس و نو امیدی دشمن شد.

وی افزود: دشمنان این نظام به نوعی تبلیغ می کردند تا مردم را از عاقبت و آینده ی این نظام و مشارکت آن ها مایوس کنند اما جلوه ی رحمت الهی نقشه ی شوم دشمنان را با حضور مومنانه ی مردم عزیز و نجیب ایران اسلامی به ویژه شهرستان رفسنجان که مشارکتی والا از خودشان نشان دادند، خنثی ساخت.
حسنی گفت: حضور حداکثری مردم را در انتخابات با وجود هجوم تبلیغاتی دشمن، نارضایتی ها و شرایط کرونا، بار دیگر انقلاب و کشور را بیمه کرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان با اشاره به مجاهدت های روحانیون در حوزه ی تبلیغات دینی شهرستان رفسنجان افزود: مدال افتخاری است که روحانیون، مجاهدانه هم سنگر مسجد را حفظ کردند و مومنین و مسجدی ها را هدایت کردند و هم راه حمایت از انقلاب و دستاوردهای این نظام مقدس را ادامه دادند.
وی افزود: ۴۰ سال از تاسیس سازمان تبلیغات می گذرد و امروز به قله های دست نیافتنی در عرصه ی تبلیغات رسیده است.

حسنی با توجه به سخنان سردار عزیز دل ها که نقش سازمان تبلیغات اسلامی را روابط عمومی جمهوری اسلامی عنوان کردند، افزود: این اهداف و وظایفی که از طرف منویات مقام معظم رهبری است، هر کدام از ما در قسمتی از سازمان تبلیغات اسلامی باید بتوانیم انجام وظیفه کنیم.

وی در پایان گفت: امامان مساجد ما بیشترین زحمات در عرصه ی فرهنگی و تبلیغی را به دوش دارند و همزمانی سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی با میلاد با سعادت امام رضا(ع) بهانه ای است تا سالی که پیش روی عزیزان سازمان تبلیغات اسلامی قرار گرفته است سالی پر برکت باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان انتخابات حضور سالروز تاسیس تبلیغات اسلامی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان