کارگاه تولیدی پوشاک خیریه حضرت زینب کبری (س) رفسنجان افتتاح شد+ تصاویر

  • شناسه خبر: 185881
کارگاه تولیدی پوشاک خیریه حضرت زینب کبری (س) رفسنجان افتتاح شد+ تصاویر

کارگاه تولیدی پوشاک حلما وابسته به جمعیت خیریه، مدرسه علمیه و موسسه آموزش عالی حوزوی حضرت زینب کبری (س) رفسنجان با حضور مسئولان شهرستان افتتاح شد.

خانه » آخرین اخبار » کارگاه تولیدی پوشاک خیریه حضرت زینب کبری (س) رفسنجان افتتاح شد+ تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ کارگاه تولیدی پوشاک حلما وابسته به جمعیت خیریه، مدرسه علمیه و موسسه آموزش عالی حوزوی حضرت زینب کبری (س) عصر امروز در دهه کرامت و به مناسبت میلاد امام رضا (ع) و در چهلمین سال شکل گیری این مجموعه با حضور مسئولان شهرستان رفسنجان افتتاح شد.

محمدعلی دهقان عضو هیات امنای جمعیت خیریه حضرت زینب کبری(س) با اشاره به اینکه این خیریه در دوران دفاع مقدس و پس از آن فعالیت های چشمگیری داشته است، اظهار داشت: از سال ۵۹ فعالیت های این مجموعه در دوران دفاع مقدس آغاز شد و  اخلاص بانوان این خیریه باعث شده که این مجموعه در طول ۴۰ سال فعالیت، ماندگار باشد.

وی افزود: یکی از خالص ترین حرکت ها و رفتارهای اجتماعی حرکت امام حسین (ع) بود که ۱۴۰۰ سال ماندگاری دارد و حرکت و نیت خالصانه این جمعیت خیریه هم باعث شده ماندگار بماند.

دهقان بیان کرد: حوزه خواهران این خیریه فعال است و تربیت طلبه ها یکی از فعالیت هایی است که از این موسسه آموزش عالی حوزوی شکل گرفته است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان کارگاه تولیدی مدرسه علمیه و موسسه آموزش عالی حوزوی حضرت زینب کبری (س)
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان