فرماندار رفسنجان مطرح کرد:

حضور در انتخابات وحدت و انسجام داخلی و اقتدار نظام را در صحنه بین‌المللی تقویت می کند

  • شناسه خبر: 185688
حضور در انتخابات وحدت و انسجام داخلی و اقتدار نظام  را در صحنه بین‌المللی تقویت می کند

فرماندار رفسنجان بر حضور مردم  پای صندوق های رای تاکید کرد و گفت: حضور مردم می تواند هم وحدت و انسجام داخلی و هم اقتدار نظام را در صحنه بین‌المللی تقویت کند.

خانه » رفسنجان » حضور در انتخابات وحدت و انسجام داخلی و اقتدار نظام را در صحنه بین‌المللی تقویت می کند

به گزارش خانه خشتی؛  مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان  صبح امروز ضمن حضور در مسجد جامع و انداختن رای خود در صندوق در جمع خبرنگارادن اظهار کرد: امروز یکی از روزهای پر افتخار جمهوری اسلامی ایران است همانطور مقام معظم رهبری فرموده اندحتماً امروز  به یکی از روزهای بسیار خوب مردم ایران ثبت خواهد شد.

فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه وجود حداکثری مردم در پای صندوق های رای در سرنوشت نه تنها چهار سال بلکه تا سالیان سال برای اداره کشور و اداره شهرها و روستاها تاثیر گذار خواهد بود، افزود:  همه باید از این حق طبیعی استفاده و حضور پیدا کنند و  به فرد اصلح و کسانی که کشور را بهتر می توانند اداره کنند، رای دهند.

وی بر حضور مردم  پای صندوق های رای تاکید کرد و گفت: حضوری که می تواند هم وحدت و انسجام داخلی و هم اقتدار نظام در صحنه بین‌المللی را تقویت کند.

فصیحی هرندی عنوان داشت: شهرستان رفسنجان  ۲۲۸ شعبه رای گیر داریم که ۱۲۱ شعبه شهری است و ۱۲۷ شعبه روستایی است و رای اولی های ما حدوداً چهار هزار و ۲۰۰ نفر  هستند .

وی ادامه داد: رای و حضور رای اولی ها که برای اولین بار می‌خواهند رای دادن را تجربه کنند، در تعیین سرنوشت کشور تاثیر خواهد گذاشت و باعث افتخار ما است که مشارکت داشته باشند.

فرماندار بیان کرد: از ساعت هفت صبح رای گیری آغاز شده و زمان اولیه تا ساعت ۱۷ عصر است و به دلیل استقبال مردم تمدید خواهد شد و از مردم تقاضا داریم  در طول روز تشریف بیاورند که هم حوزه های رای گیری خلوت تر باشد و  هم با وجود بیماری کرونا ما کمتر نگرانی داشته باشیم و رای خود را به پایان انتخابات موکول نکنند.

وی تاکید کرد: در شهر رفسنجان مردم می توانند به ۷۷ نفر رای دهند و هفت نفر از این ۷۷ نفر، انتخاب می شوند. در کشکوییه از ۱۷ نفر، ۵ نفر ،سرچشمه از ۱۳ نفر، پنج نفر، جوادیه الهیه از ۱۳ نفر پنج نفر و در بهرمان از ۹ نفر، پنج نفر انتخاب می شوند.

فرماندار گفت: حضور حداکثری بسیار مهم است و امیدوارم امروز، روز بسیار خوبی در تاریخ کشورمان باشد و همگی در حمایت از نظام، راه شهدا، امام راحل قدم برداریم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
انتخابات 1400 فرماندار رفسنجان فصیحی هرندی مسجد جامع
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان