دعوت امام جمعه و فرماندار رفسنجان از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات

  • شناسه خبر: 185682
دعوت امام جمعه و فرماندار رفسنجان از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات

امام جمعه و فرماندار ویژه شهرستان رفسنجان در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با انتشار پیامی مردم را به شرکت گسترده در انتخابات دعوت کردند.

خانه » آخرین اخبار » دعوت امام جمعه و فرماندار رفسنجان از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات

به گزارش خانه خشتی، متن پیام حجت الاسلام عسکری و مجید فصیحی هرندی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
“هرکس ایران عزیز، امنیت میهن و آبروی وطن را دوست دارد و در پی حل مشکلات است، باید پای صندوق رأی حضور یابد”.مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان مظهر مردم سالاری دینی، تجلی رکن جمهوریت نظام و بارزترین جلوه مشارکت سیاسی و مدنی مردم در تعیین سرنوشت کشور، همواره عرصه ای بسیار مهم، حیاتی و از اهمیت فوق العاده ای برخوردار بوده و حضور و مشارکت حداکثری ملت بزرگ ایران در انتخابات مختلف برگزار شده طی ۴۲ سال سپری شده از پیروزی انقلاب اسلامی، به عنوان سرمایه ارزشمند و تقویت کننده و دوام بخش نظام، مؤید چنین واقعیت مهمی است.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر وروستا کارزار مهم و فرصت بی بدیل دیگری است که حضور باشکوه و تعیین کننده مردم در پای صندوق های رأی، می تواند ضمن نمایش جلوه های زیبایی از شکوه اقتدار و پشتوانه مردمی نظام اسلامی، بار دیگر دشمنان وحدت، عزت و سربلندی این ملت را مأیوس و ناامید نماید.

۲۸ خرداد روز آزمونی بزرگ برای ملت ایران است تا با عمل به وظیفه انقلابی خود و حضور پرشور در پای صندوق های رای باردیگر حماسه ای عظیم خلق کرده و جهانیان را متحیر عزت و همدلی خود کنند.

بدینوسیله از مردم شریف شهرستان رفسنجان دعوت می شود با حضور گسترده در انتخابات ۲۸ خرداد ضمن عمل به وظیفه انقلابی ، نقش بی بدیل خود در اداره کشور ، شهرها و روستاها ایفا نمایند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
امام جمعه و فرماندار رفسنجان انتخابات 1400 دعوت مشارکت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان