مدیرعامل آب و فاضلاب شهرستان رفسنجان:

بخشی از مشکل کمبود آب در چند روز آینده برطرف خواهد شد / لزوم صرف جویی در مصرف آب

  • شناسه خبر: 185646
بخشی از مشکل کمبود آب در چند روز آینده برطرف خواهد شد / لزوم صرف جویی در مصرف آب

مدیرعامل آب و فاضلاب شهرستان رفسنجان گفت: برای جبران کمبود آب در شهرستان ، انشالله دو حلقه چاه در چند روز آینده وارد مدار خواهد شد.

خانه » آخرین اخبار » بخشی از مشکل کمبود آب در چند روز آینده برطرف خواهد شد / لزوم صرف جویی در مصرف آب

به گزارش خانه خشتی؛ حسین چرخ انداز بیان کرد: با توجه به خشکسالی های پی در پی ، کاهش میزان بارندگی و محدویت حفر چاه و برداشت از آب زیر زمینی وکاهش دبی چاه های شهر رفسنجان در تابستان امسال مجوز حفر ۴حلقه چاه جدید اخذ گردید.

وی ادامه داد: ۳ حلقه از این چاه ها حفر ، دو حلقه آن اشاءالله تا چند روز آینده در صورت تامین اعتبار تجهیز و وارد مدار بهره برداری خواهد شد و مقداری از تنش آبی و کم آبی بر طرف خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان رفسنجان بیان کرد : الگوی و میانگین مصرف برای هر نفردر شبانه روز ۱۶۰ لیتر می باشد ، چنانچه هر فرد تنها ۲۰ درصد مصرف خود را کاهش دهد ، می‌توانیم با همیاری یکدیگر مشکلات شهرستان را با چالش کمتری پشت پشت سر بگذاریم.

وی از شهرداران محترم شهرستان درخواست کرد که ترتیبی اتخاذ کنند تا برای آبیاری فضای سبز از آب شرب شهری استفاده نشود ، همچنین از کسانیکه کارواش و ساخت ساز دارند نیز انتظار داریم از آب شرب استفاده نکنند .

مهندس چرخ انداز تاکید کرد: از شهروندان عزیز تقاضا داریم با توجه به کمبود آب بیش از ۲۰۰ لیتر در ثانیه ، در صورت مشاهده هر گونه انشعاب و پمپ غیر مجاز مراتب را به سامانه ۱۲۲ یا شماره تلفن ۳۴۲۸۱۰۰۰ اطلاع دهید تا نسبت به جمع آوری اقدام گردد.

وی ادامه داد : از شهروندان عزیز خواهشمندیم نسبت به نصب پمپ غیر مجاز اقدام نکنند تا امکان استفاده و بهرمندی از آب شرب وبهداشتی وسالم برای همه فراهم گردد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان رفسنجان در پایان یادآور شد ، سال گذشته نیز ۴ حلقه چاه حفر وتجهیز و وارد مدار بهره برداری گردید.

انتهای پیام/

برچسب ها:
آب صرفه جویی کموبد آب مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان