اصناف رفسنجان به پویش #من_رای_میدهم پیوستند

  • شناسه خبر: 185598
اصناف رفسنجان به پویش #من_رای_میدهم پیوستند

اصناف مختلف در رفسنجان برای حضور در انتخابات جمعه ۲۸ خردادماه اعلام امادگی کردند.

خانه » رفسنجان » اصناف رفسنجان به پویش #من_رای_میدهم پیوستند

به گزارش خانه خشتی؛ در چهار روز مانده به روز سرنوشت ساز ۲۸ خرداد، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، شاهد پیوستن گروه های متعددی از مردم به پویش #من_رای_میدهم هستیم.

مردم ایران می خواهند بار دیگر حمایت خود را از کشورشان و ارزش های این نظام اعلام کنند.

اصناف مختلف رفسنجان نیز برای حضوری پرشور در انتخابات اعلام آمادگی کردند.

احمد نجفی رئیس اتحادیه صنف میوه و تره بار رفسنجان در گفتگو با خانه خشتی عنوان کرد: در انتخابات ۲۸ خرداد ماه شرکت خواهیم کرد چون وظیفه شرعی خودمان می دانیم که شرکت کنیم و سرنوشت کشورمان برایمان مهم است و از همه مردم مخصوصا صنف خودمان می خواهیم در انتخابات شرکت کنند و در سرنوشت کشورشان سهمیم باشند.

حسین کریمی رئیس صنف تعویض روغنی شهرستان رفسنجان هم بیان کرد: در انتخابات ۲۸ خرداد به خاطر ایران اسلامی، لبیک به فرمان رهبرمان و جواب دهی به منافقان نظام، رای می دهیم و  همه مردم و همکارانم در صنف را دعوت به حضور و مشارکت در انتخابات می کنم.
حسین حاج محمدی رئیس صنف نجارهای رفسنجان بیان می کند: وظیفه ملی ماست که در انتخابات شرکت کنیم و همه دوستان و همکارانم را همین جا و هم از طریق فضای مجازی و گروه ها دعوت به حضور در  انتخابات می کنم و همه باید وظیفه خودشان بدانند که رای بدهند و یک فردی را برای کشور انتخاب کنند که دلسوز انقلاب و مردم باشد و بتواند مشکلات مردم مخصوصا گرانی را حل کند.

سیامک قهرمانی رئیس صنف ابزار فروشان اظهار کرد: وظیفه ی همگانی است که در انتخابات شرکت کنیم و فردی را انتخاب کنیم که اصلح و دلسوز مردم باشد؛ با توجه به جلسه‌ای که برگزار کردیم همه‌ی اصناف را به پای صندوق های رای دعوت می کنم و بخاطر رهبر و انتخاب فرد اصلح پای صندوق های رای حاضر خواهیم شد.

حسین حاجی زاده رئیس صنف موبایل و رایانه رفسنجان می گوید: یکی از وصیت نامه های شهید قاسم سلیمانی این بود که پای نظام و انقلاب ایستادگی کنید و ما هم وظیفه خود می دانیم هم در انتخابات شرکت کنیم و دیگران را هم برای حضور دعوت کنیم.

وی می افزاید: بدون تردید شاهدحضور حماسی و افتخار آفرین خانواده بزرگ اصناف ، بازاریان وبویژه اتحادیه صنف تلفن همراه و رایانه شهرستان رفسنجان در پای صندوق های رای هستیم که یکی از مهمترین عرصه های تجلی و ظهور مردم سالاری دینی وسیاسی در تمامی سال های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی خواهیم بود. بی شک تبلیغات جهانی و استکبار در روز سرنوشت ساز۲۸خرداد ماه بی اثر بوده و اصناف ، بازاریان و کسبه شهرستان رفسنجان بار دیگر با شرکت در انتخابات برگ زرین دیگری بر افتخارات جمهوری اسلامی رقم خواهند زد.

رئیس صنف موبایل و رایانه رفسنجان گفت: مشارکت و حضور حداکثری در پای صندوق های رای لبیک به ندای ارزشمند رهبر حکیم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) است و نیز به پشتوانه وصیت نامه سرداردلها حاج قاسم عزیزخطاب به مردم کرمان که وصیت میکنم اسلام را در این برهه که تداعی یافته در انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی است،تنهانگذارید.
از تمامی بازاریان و کسبه و اعضای محترم اتحادیه های صنفی و همشهریان عزیز شهرستان رفسنجان در همین راستا، جهت شرکت در انتخابات دعوت به عمل می آوریم تا همانند ادوار گذشته حضوری پرشور ، پر صلابت و وحدت آفرین داشته و امید است با خلق حماسه ای دیگر ، این انتخابات تبلور تحقق اندیشه های رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مردم سالاری دینی باشد.

عسکری رئیس اتحادیه صنف خبازان رفسنجان هم با بیان اینکه وظیفه شرعی و عرفی هر ایرانی با غیرت است که به نظام  و ولایت فقیه پایبند باشد و در انتخابات ۲۸ خزدادماه شرکت نماید، گفت: طبق فرمایش امام راحل و پشتوانه ولایت فقیه حتما در انتخابات شرکت می کنم و از همین جا همه مردم و صنف را دعوت به حضور و مشارکت حداکثری می نمایم و امیدواریم این انتخابات باشکوه تر از گذشته برگزار شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
اصناف انتخابات رفسنجان شرکت در انتخابات
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان