عضو جامعه هنری رفسنجان مطرح کرد؛

نقد به بی تدبیری نباید مانع حضور ما در انتخابات شود

  • شناسه خبر: 185582
نقد به بی تدبیری نباید مانع حضور ما در انتخابات شود

مدرس دانشگاه رفسنجان گفت: وظیفه ی همه است که حضور پرشوری در ۲۸ خرداد داشته باشند، درست است که به دولت نقد داریم ولی باید حضور پرشور داشته باشیم.

خانه » آخرین اخبار » نقد به بی تدبیری نباید مانع حضور ما در انتخابات شود

سید محسن حسینی مدرس دانشگاه رفسنجان در گفت و گو با خانه خشتی حضور در انتخابات را ادای دین به خون شهدا دانست و اظهار کرد: انتخابات باید پرشور برگزار شود، مردم از اوضاع اقتصادی گله مند هستند اما حضور ما باعث مشهوریت نظام میشود و وقتی از خارج به ما نگاه می‌کنند باید بدانند این یک نظام دموکراسی است که مردم انتخاب می‌کنند.

مدرس دانشگاه رفسنجان بر حضور حداکثری مردم تاکید داشت و بیان کرد: وظیفه ی همه است که اول از خانواده ی خود و بعد از اطرافیان شروع کنند که  حضور پرشوری در ۲۸ خرداد داشته باشند، درست است که به دولت نقد داریم ولی باید حضور پرشور داشته باشیم.

حسینی تصریح کرد: بدون شک انتخابات در هر کشوری از اهمیت بسیاری برخوردار است، این مهم حتی در کشورهایی که ادعای دموکراسی هم دارند بسیار پر رنگ است.

عضو جامعه هنری رفسنجان افزود:  در این میان ایران از جمله کشورهایی هست که همیشه در کانون توجه بوده و این توجه در ایام انتخابات همواره بیشتر می شود.

مدرس دانشگاه رفسنجان گفت: در طول این سالیان دشمنان انقلاب و نظام در تلاش بودند که با دادن اطلاعات غلط و دروغ، منتقل کردن احساس یاس و ناامیدی در جامعه به خصوص در بین قشر جوان، بزرگنمایی مشکلات جامعه و تاکید بر این جمله که شما رای بدهید یا ندهید فرقی ندارد! می خواهند حضور مردم را در این عرصه مهم کمرنگ کنند.

وی عنوان کرد: متاسفانه عملکرد ضعیف دولت در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، معیشتی و… در طول این هشت سال بر نارضایتی های به حق مردم دامن زده است. همچنین در این میان  کاندیدایی بودند و هستند که سالها قدرت و تریبون دستشان بوده و می توانستند به مردم خدمت کنند ولی امروز نقش اپوزیسیون به خود گرفته‌اند و دلسوز مردم شده‌اند.

حسینی ادامه داد: قبل از اعلام اسامی نهایی کاندیدای رئیس جمهوری اعلام کردند که اگر تایید نشوند این انتخابات را قبول ندارند، در صورتی که واضح  است که باید فصل الخطاب همه ما مخصوصا کسی که می خواهد رئیس جمهور یک مملکت شود قانون اساسی باشد و یکی از مهمترین وظایف رئیس جمهور اجرایی صحیح و کامل قانون اساسی است.

مدرس دانشگاه رفسنجان بیان کرد: از سوی دیگر بعضی افراد در بدنه دولت و نزدیکان و وابستگان آنها پروژه جدیدی را برای پنهان کردن نقاط ضعف پر شمار خود در دوره مدیریتی آغاز کرده اند.  آنها هدفشان این است که  عملکرد شورای نگهبان را در بحث تایید صلاحیت ها زیر سوال برده و آن را تضعیف کنند و می گویند که اکثر  افرادی که تایید شده اند همگی از یک جریان خاص سیاسی هستند، این انتصابات است انتخابات نیست و مردم در انتخابات شرکت نخواهند کرد.

وی گفت: در جواب می توان به انتخابات سال ۱۳۸۰ اشاره کرد که تمامی افراد تایید شده از یک جریان خاص سیاسی بودند که درنهایت همگی کنارگیری و رئیس‌جمهور دلخواهشان انتخاب شد. در ضمن شورای نگهبان هیچگاه مصلحت اندیشی را در عملکرد خود لحاظ نکرده است و به وظیفه قانونی خود عمل کرده است.

حسینی اضافه کرد: در نهایت منطقی و عقلانی به نظر می رسد دولت حاضر و افراد وابستگان  آنها به جای دادن آدرس غلط به مردم برای پوشاندن نقاط ضعف مدیریتی خود گفتمان خود را تغییر داده و همه آحاد مردم را برای شرکت پرشور در انتخابات تشویق کنند. همچنین وظیفه تک تک ما به عنوان فردی که آینده این نظام و کشور برایمان مهم است باید افراد جامعه را به حضور در انتخابات ترغیب کنیم .

وی اظهار امیدواری کرد که در روز بیست و هشتم خرداد ماه با حضور بی سابقه و  پور شور جوابی دندان شکن به دشمنان قسم خورده این نظام و انقلاب خواهیم داد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
انتخابات رفسنجان سید محسن حسینی مدرس دانشگاه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان