فرماندار رفسنجان مطرح کرد؛

هر کس در هر مسئولیتی باید وفادار به نظام باشد

  • شناسه خبر: 185576
هر کس در هر مسئولیتی باید وفادار به نظام باشد

فرماندار رفسنجان گفت: هرکس در هر مسئولیتی باید وفادار باشد و به مردم خدمت خالصانه ارائه دهد و هرکس در راه خدمت به مردم گام بردارد در راه خداوند حرکت کرده است.

خانه » آخرین اخبار » هر کس در هر مسئولیتی باید وفادار به نظام باشد

به گزارش خانه خشتی؛ مجید فصیحی هرندی در جلسه شورای اداری در جمع مسئولان شهرستان، گفت: سال گذشته به خاطر کرونا سال بسیار سختی بود و شرایط بسیار سختی در همه عرصه ها فراهم شد.

فرماندار رفسنجان بیان کرد: مسئولان باید با هم وحدت داشته باشند و هرکس در هر مسئولیتی باید وفادار باشد و به مردم خدمت خالصانه ارائه دهد و هرکس در راه خدمت به مردم گام بردارد در راه خداوند حرکت کرده است.

وی افزود: اگر توفیق خدمت به مردم را بخواهیم داشته باشیم باید از طریق صندوق رای باشد و آنچه را که بر عهده ما گذاشته شده باید به نحو احسن انجام دهیم.

فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه مبارزه با استکبار جهانی در طول تاریخ ادامه داشته است، گفت: با توجه به شرایط، گاهی مبارزات سخت و گاهی عادی بوده است.

فصیحی هرندی افزود: مواضع دوگانه دشمن به اسم دموکراسی و حقوق بشر است و خوی آمریکا همیشه در راستای خیرخواهی هیچ ملتی نبوده است و نخواهد بود.

فرماندار رفسنجان عنوان کرد: تلاش مسئولان بر این بوده است که مشکلات را کاهش دهند و فرصت های جدید ایجاد کنند ممکن است کوتاهی هم صورت گرفته باشد.

وی ضمن اشاره بر کسادی بازار کسب و کار و تعطیلی برخی اصناف در دوران کرونا، ابراز داشت: با تعطیل شدن آموزش های  حضوری به خاطر محدودیت های کرونایی، زیرساخت های آموزش فضای مجازی فراهم شد اگر چه این آموزش ها خیلی سخت تر از آموزش حضوری بود ولی مدیران و معلمان آموزش و پرورش تلاش خود را کردند که زمینه آموزش و تدریس خوب فراهم شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
جلسه شورای اداری رفسنجان فرماندار رفسجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان