برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاه های شهرستان رفسنجان + تصاویر

  • شناسه خبر: 185523
برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاه های شهرستان رفسنجان + تصاویر

مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاه های شهرستان رفسنجان در چارچوب جام سردار شهید قاسم سلیمانی با تعداد ۱۰۰ نفر از ورزشکاران از هشت باشگاه رفسنجان در سالن ورزشی فرهنگیان این شهرستان برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاه های شهرستان رفسنجان + تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاه های شهرستان رفسنجان جام سردار شهید قاسم سلیمانی امروز در سالن ورزشی فرهنگیان این شهرستان برگزار شد.

روح آلله آدیش رئیس هیات پرورش اندام  رفسنجان در گفتگو با خانه خشتی، گفت: این مسابقه با تعداد ۱۰۰ نفر از ورزشکاران از هشت باشگاه از رفسنجان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقه، اولین مسابقه قرن پرورش اندام است، افزود: این مسابقه بعد از ۲.۵ سال ممنوعیت کرونایی با هماهنگ های انجام شده و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیش کسوتان که هفت نفر از ورزشکاران شهرستان کار داوری این مسابقه را برعهده دارند، در حال برگزاریست.

آدیش بیان کرد: این مسابقات بدون دریافت وجه از ورزشکاران برگزار شده و به تمامی نفرات اول کارت هدیه و به سه نفر هر وزن لوح تقدیر و مدال و به تیم های برتر، جام مسابقات اهدا می شود.

وی ضمن تشکر از اداره ورزش و جوانان و  آموزش و پرورش شهرستان، تصریح کرد:  مسابقات استانی پرس سینه در شهرستان رفسنجان در نیمه دوم مردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 

عکس از رضا ساجدی

انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان مسابقات پرس سینه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان