آغاز تبلیغات شوراهای اسلامی شهر و روستا از امروز

  • شناسه خبر: 185495
آغاز تبلیغات شوراهای اسلامی شهر و روستا از امروز

تبلیغات انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر از فردا ۲۰ خرداد ساعت ۷ صبح آغاز و تا ساعت ۷ صبح ۲۷ خرداد ماه پایان می یابد.

خانه » آخرین اخبار » آغاز تبلیغات شوراهای اسلامی شهر و روستا از امروز

به گزارش خانه خشتی؛محمد بازمانده مسئول کمیته اطلاع رسانی انتخابات رفسنجان اعلام کرد: تبلیغات انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر از فردا ۲۰ خرداد ساعت ۷ صبح آغاز و تا ساعت ۷ صبح ۲۷ خرداد ماه پایان می یابد.

وی افزود: کاندیداهای انتخاباتی می تواند در هر منطقه (شهرداری یک و دو) دو ستاد آقایان و بانوان داشته باشند در مجموع ۴ ستاد در دو منطقه شهر داشته باشند.

بازمانده گفت: نصب پوستر تبلیغاتی در شهر به اندازه ۱۰۰ در ۷۰ سانتی متر مجاز است و نامزدها می توانند در مقابل ستادهای خود می توانند از بنر بزرگ استفاده کنند.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط کرونا از نامزدها تقاضا داریم هیچ گونه تجمعی در ستادها نداشته باشند. برای برگزاری هر گونه جلسه در فضای باز با فرمانداری هماهنگ شود.

مسئول کمیته اطلاع رسانی انتخابات رفسنجان تصریح کرد: هیچ محدودیتی در تبلیغات بنر برای انتخابات ریاست جمهوری وجود ندارد برگزاری هر گونه جلسه منوط به هماهنگی با فرمانداری است.

وی افزود: رعایت اخلاق توسط کاندیداها ضرورت دارد و تبلیغ در فضای مجازی هم از ساعت ۷ صبح ۲۶ خرداد ماه جرم محسوب می شود و ستاد پیگیری از جرائم انتخاباتی تخلفات را رصد می کند و بعد از انتخابات ترتیب اثر داده می شود.

بازمانده ابراز داشت: برگزاری جلسات در فضای سر بسته ممنوع و در فضای باز با رعایت پروتکل‌ها های بهداشتی مانعی ندارد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان کمیته اطلاع رسانی انتخابات
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان