فرماندار رفسنجان مطرح کرد؛

پیش بینی ۲۲۸ شعبه اخذ رای در شهرستان رفسنجان

  • شناسه خبر: 185473
پیش بینی ۲۲۸ شعبه اخذ رای در شهرستان رفسنجان

فرماندار رفسنجان گفت: ۲۲۸ شعبه اخذ رای برای شهرستان رفسنجان پیش بینی شده است که ۱۷۸ شعبه ثابت و ۵۰ شعبه سیار و از این تعداد ۱۲۱ شعبه شهری و ۱۰۷ شعبه روستایی است.

خانه » آخرین اخبار » پیش بینی ۲۲۸ شعبه اخذ رای در شهرستان رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ مجید فصیحی هرندی ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران از انتخابات به عنوان ابزار قدرت یاد کرد و گفت: تمام ارکان نظام از رهبری تا انتخاب شوراهای شهر توسط  مردم مستقیم و غیر مستقیم انتخاب می شوند.

فرماندار رفسنجان بیان کرد: مردم در اداره کشورشان نقش دارند و این یکی از موهبت هایی است که باید پاس داشته شود.

وی با بیان اینکه حق هر فرد است که در سرنوشت کشور و شهر خود سهیم باشد، گفت: همه در برگزاری پرشکوه و مشارکت بیشتر در انتخابات کمک کنند، همکاری و همراهی همه مردم در این انتخابات مهم و تاثیرگذار است.

فصیحی هرندی عنوان کرد: از تاریخ ۲۰ اسفند به مدت هفت روز ثبت نام برای انتخابات شوراها انجام شد و همزمان هیات اجرایی تشکیل گردید که در رفسنجان ۶ شهر رفسنجان، کشکوئیه، صفائیه، بهرمان، سرچشمه و جوادیه‌الهیه که شامل ۹۹ نفر در رفسنجان، ۱۹ نفر در کشکوئیه، ۸ نفر صفاییه، بهرمان ۱۰ نفر، جوادیه الهیه ۱۴ نفر و سرچشمه ۱۷ نفر که در مجموع ۱۶۷ نفر ثبت‌نام کردند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ثبت نام شدگان در نهایت ۱۴۸ نفر تأیید صلاحیت شدند، گفت: تبلیغات اسلامی شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۲۰ خرداد به مدت یک هفته آغاز می شود و انتشار اسامی نامزدها هم از امروز تا ۱۹ خرداد انجام می شود.

فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه جمعا ۶ نفر توسط هیات اجرایی رد صلاحیت شده اند، افزود: هیات نظارت هم در ادامه ۱۶ نفر را رد صلاحیت کرد. هیئت نظارت استان از ۲۲ نفر رد صلاحیت شده تعداد ۶ نفر در شهرستان رفسنجان، یک نفر در کشکوئیه، یک نفر در بهرمان و یک نفر در جوادیه الهیه را تایید صلاحیت کرد.

وی با تاکید بر اینکه ۳۱ شعب اخذ رای را امسال نسبت به سال گذشته افزایش دادیم، گفت: کل شعب اخذ رای ۲۲۸ شعبه است که ۱۷۸ شعبه ثابت و ۵۰ شعبه سیار و از این تعداد ۱۲۱ شعبه شهری و ۱۰۷ شعبه روستایی و شعب ثابت شهری ۱۱۷ شعبه و سیار شهری ۴ شعب است.

وی افزود: صندوق‌های رای در شهر رفسنجان و بخش مرکزی ۱۷۸ صندوق، کشکوئیه ۲۰ صندوق، نوق ۱۳ صندوق و فردوس ۱۷ صندوق اعلام شده است.

فصیحی هرندی ادامه داد: ۱۱۲ صندوق روستایی در رفسنجان، ۲۶ صندوق کشکوییه، ۹ صندوق در نوق و ۲۶ صندوق در فردوس داریم که جمعا ۵۲۲ صندوق شهری و روستایی در شهرستان کار جمع آوری آراء را انجام خواهند داد.

وی با اشاره به تبلیغات زودهنگام توسط نامزدها، بیان کرد: تبلیغات زودهنگام جرم است و برخورد قانونی می شود. نامزدها و هوادارانش نسبت به یکدیگر هتک حرمت نکنند و به ارائه برنامه ها خود بپردازند و بر علیه همدیگر حرف نزنند.

فرماندار رفسنجان بر اهمیت مشارکت بیشتر و دلگرم کردن مردم و ایجاد شور مضاعف بر انتخابات تاکید داشت و گفت: اداره کشور مبتنی بر نظر مردم و قوانین مبتنی بر اسلام است، همه تلاش کنیم زمینه مشارکت حداکثری مردم فراهم  شود این مشارکت حداکثری قدرت حداکثری نظام را به نمایش می گذارد.

وی افزود: انتخابات جهاد است و هر کس باید در این راه قدم بگذارد چراکه بر قدرت منطقه ای، جهانی و تحکیم نظام جمهوری اسلامی تاثیرگذار است.

خبر از فاطمه فیروزآبادی

 

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
انتخابات انتخابات ریاست جمهوری رفسنجان شورای اسلامی شهر و روستا مجید فصیحی هرندی نشست خبری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علیرضا م

    آقای فرماندار یک فکر اساسی برای رفسنجان بردارید هر ساله به بهانه مسولیت اجتماعی معدن مس رفسنجان میلیاردها تومان از ثروت رفسنجان را در کرمان خرج میکنند رفسنجان شهری با این همه ثروت هست ولی متاسفانه چیزی نصیب خود رفسنجان نمیشود
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان