نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس:

مشارکت حداکثری در انتخابات تاییدی بر اصل نظام‌ جمهوری اسلامی است

  • شناسه خبر: 185438
مشارکت حداکثری در انتخابات تاییدی بر اصل نظام‌ جمهوری اسلامی است

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت بالا در انتخابات علاوه بر اینکه تاییدی بر اصل نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی است، سبب کارآمدی، توانمندی و قدرت بالای دولت منتخب می شود.

خانه » آخرین اخبار » مشارکت حداکثری در انتخابات تاییدی بر اصل نظام‌ جمهوری اسلامی است

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام حسین جلالی اظهار داشت: برگزاری انتخابات یک رفراندم برای اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی است بنابراین مشارکت هرچه بیشتر مردم در انتخابات، تأییدی برای اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی و یک رفراندوم است.

وی بیان کرد: زمانی ۷۵ درصد مردم در انتخابات شرکت می‌کنند به آن معناست‌ که ۷۵ درصد به نظام مقدس جمهوری اسلامی رأی آری داده‌اند پس انتخابات تأییدی برای رفراندوم اصل نظام است.

حجت الاسلام جلالی تصریح کرد: رئیس جمهوری که با رای بالا و مشارکت بالای مردم رأی می‌آورد، قوی خواهد بود و می‌تواند در تمام مسائل کشور را با انتخاب تیم قوی در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و ‌غیره ساماندهی کند و به سمت تعالی  و پیشبرد اهداف نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی و  رفاه حال عموم حرکت دهد.

وی ادامه داد: در حالی که اگر این رییس‌جمهوری با مشارکت پائین مردم انتخاب شود آن رئیس‌جمهور هرچقدر کارآمد باشد اما چون با رای پایین و مشارکت ضعیف مردم انتخاب شده، ضعیف است و نمی تواند با انگیزه بالا کارها و اهداف خود را درپیش ببرد.

حجت الاسلام جلالی خاطرشان کرد: لذا مشارکت حداکثری بالا علاوه‌ بر تأیید اصل جمهوری اسلامی سبب کارآمدی و توانمندی بالای قدرت خواهد بود.

انتهای پایم/

برچسب ها:
انتخابات جسین جلالی حضور
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • رضا

    مدت ۲۸سال مستاجر م بازنشسته هستم هم خو م بیماری قلبی دارم وهم همسرم بخاطر بیماریهای خودمان ناچار شدم منزلم را بفروشم ودیگر توان خرید نداشتم هر نماینده وهر مقام مسوولی هم آمد با نامه کتبی ویا از طریق سایت بهشون گفتم حاضر نشدند کمکم کنند خود شما هم کاری برایم نتوانستی بکنید وتنها نماینده ای که نظر لطفش گرفت دومیلیون تومان وام میخواست بدهد که من هم نرفتم چگونه شما به مستضعفین می‌رسید
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان