امام جمعه رفسنجان مطرح کرد؛

حضور در انتخابات مصداق امر به معروف است

  • شناسه خبر: 185433
حضور در انتخابات مصداق امر به معروف است

امام جمعه رفسنجان گفت: شرکت در انتخابات مصداق امر به معروف است و وظیفه همگان است که در انتخابات شرکت کنند و دیگران را دعوت به حضور نمایند.

خانه » آخرین اخبار » حضور در انتخابات مصداق امر به معروف است

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی، اظهار داشت: ۱۴ خرداد سالروز ارتحال بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران به تعبیر مقام معظم رهبری این روز مظهر دلبستگی ملت ایران به امام (ره) است، مردم هم در ۱۲ بهمن هنگام ورود ایشان به ایران و هم در تشییع بی نظیر دلبستگی خود را به ایشان نشان دادند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به قیام ۱۵ خرداد روز عزای عمومی که توسط امام (ره) نامگذاری شده است، گفت: به فرمایش امام خمینی (ره) ۱۵ خرداد جاوید و زنده نگه داشته شود تا ستمگری های شاه از خاطره ها نرود و نسل های آینده جرائم شاهان سفاک را بدانند.

وی بر گرامیداشت یاد و نام خاطره امام (ره) و شهدای ۱۵ خرداد تاکید کرد و افزود: تجلیل از امام(ره) و شهدای ۱۵ خرداد این است که راه خداوند را طی کنیم و کاری کنیم پایه های نظام و انقلاب مستحکم شود. یک جلوه تجلیل از شهدا سالگرد گرفتن و گرامیداشت یادشان است، اما تجلیل واقعی از شهدا این است که از میراث شهدا مراقبت نماییم.

حجت الاسلام عسکری ادامه داد: شهدا در راه خدا و اسلام جانشان را فدا کردند. بیشترین توصیه شهدا، پشتیبانی از ولایت فقیه، امام راحل و دفاع از جمهوری اسلامی بود.

خطیب نماز جمعه رفسنجان گفت: یکی از جلوه های جمیل نظام، حضور در صحنه های مختلف نظام است. حضرت امام (ره) در اولین انتخابات جمهوری اسلامی بر حضور در انتخابات تاکید داشتند.

وی بیان کرد: با حضور در انتخابات مشت محکمی بر دهن بدخواهان ملت خواهیم زد. یکی از خواسته های امام (ره) همین بود و تاکید داشتند که نگذارید انقلاب به دست ناهلان و نامحرمان بیفتد و اندیشه های غرب زدگی شما را گول نزند.

حجت الاسلام عسکری خاطرنشان کرد: امام (ره) به ما درس استقلال، نگاه به درون و روی پای خود ایستادن و اخلاق در همه زمینه ها  را آموزش دادند.

وی بر اخلاق انتخاباتی توسط نامزدها را متذکر شد و گفت: حرمت افراد باید نگه داشته شود. نباید نسبت به یکدیگر افشاگری کرد یا تهمت بزنیم.

امام جمعه رفسنجان بر حضور عاقلانه و آگاهانه بر انتخابات تاکید و ابراز داشت: شرکت در انتخابات مصداق امر به معروف است و وظیفه همگان است که در انتخابات شرکت کنند و دیگران را دعوت به حضور نمایند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
امام جمعه حجت الاسلام اصغر عسکری خطبه های نماز جمعه 14 خرداد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان